۱۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۰۸
کد خبرنگار: 1375
کد خبر: 84287413
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

روزانه ۸ نفر بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ در گلپایگان بستری می‌شوند

اصفهان- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: روزانه بطور متوسط هشت  نفر بدلیل ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در مراکز درمانی این شهرستان بستری می‌شوند.

ناصر رستمی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران به وضعیت حاد و قرمز کرونایی گلپایگان اشاره کرد و افزود: از ابتدای فرودین امسال تا به امروز ۹ نفر بر اثر ابتلا به کرونای انگلیسی در این منطقه جان باخته‌اند.

وی تصریح کرد: ۱۲۴ نفر در همین مدت در بیمارستان بستری شدند که ۱۸ نفر از آنها در ۲۴ ساعت گذشته بوده که نشان بدتر شدن وضعیت کرونا در منطقه است.

مدیر شبکه بهداشت گلپایگان با بیان اینکه نتیجه آزمایش ۸۰ نفر از میان تعداد یاد شده، مثبت بوده است، اظهار داشت: بقیه افراد نیز مشکوک به بیماری کووید هستند که نتیجه آزمایش، این مساله را مشخص خواهد کرد.

رستمی، میانگین مراجعه شهروندان به مراکز منتخب درمانی این شهرستان را روزانه ۱۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد مبتلایان سرپایی شهرها و روستاهای مختلف گلپایگان از ابتدای شیوع بیماری حدود ۱۰ هزار نفر بوده است.

این مسوول، وضعیت این منطقه را بحرانی توصیف کردرو اظهار داشت: مجموع بستری‌ها از ابتدای شیوع بیماری در بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان بیش از یک‌هزار و ۹۵ نفر بوده است.

در جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت کرونا در فرمانداری گلپایگان که روز گذشته برگزار شده بود، مُصوب شد گروه‌های شغلی ۲، ۳، ۴ در این شهرستان بطورکامل از امروز چهارشنبه تعطیل شوند.

این شهرستان در رنگ‌بندی کرونایی اولین شهر قرمز استان اصفهان در تعطیلات عید نوروز امسال قرار گرفت و در طول ۲ هفته وضعیت آن تغییری نکرده و همچنان قرمز است.

شهرستان گلپایگان با ۹۰ هزار نفر جمعیت در ۱۸۰ کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha