پنجمین رزمایش ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در یزد آغاز شد

یزد- ایرنا- در آستانه ماه مبارک رمضان پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) روز چهارشنبه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از مسوولان با رعایت نکات بهداشتی در این شهر آغاز شد.

مدیر کل فرمان اجرایی حضرت امام (ره) استان یزد گفت: در این مرحله از رزمایش ۱۶ هزار بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۳۵۰ هزار تومان بین مردم مناطق کمتر برخوردار استان توزیع می‌شود.

علی اکبر محمدپناه در این آیین افزود: توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی با همکاری خیران و همراهی مسوولان و تشکل‌ها  در سطح مناطق دوردست جزو برنامه‌های ستاد اجرایی امام است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۷۴ هزار بسته معیشتی مختلف به ارزش ۱۷۵ میلیارد ریال تهیه و با همکاری خیران و مسوولان بین اقشار آسیب‌پذر و محرومان جامعه بنحو مناسب توزیع شد.

این مسوول تصربح کرد: در این مدت علاوه بر توزیع کمک‌های معیشتی نسبت به تهیه و اهدای حدود ۲۰ هزار بسته بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا توزیع که مورد استقبال قرار گرفت.

محمدپناه با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) سالانه در بخش‌های مختلف ورود دارد به ساخت منزل و ارایه تسهیلات به نیازمندان به خصوص در مناطق روستایی استان اشاره کرد.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha