۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۴۹
کد خبرنگار: 2955
کد خبر: 84286057
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزیر اقتصاد: خدمات رسانی دولت تحت تاثیر تغییرات سیاسی قرار نمی‌گیرد

یزد - ایرنا- وزیر امور اقتصادی و دارایی با تشریح عملکرد این وزارتخانه در سال ۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: در این سال باید خدمت بهتری به مردم ارایه شود و فعالیت دولت تدبیر و امید در سال پایانی تحت تاثیر تغییرات سیاسی قرار نمی‌گیرد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد، فرهاد دژپسند در نشست مدیران سازمان ها و نهادهای یزد وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی که همزمان با نشست مدیران  سایر استان ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار  شد، با قدردانی از عملکرد بخش های ستادی و استانی وزارتخانه در سال گذشته بر ارایه خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم در سال پایانی دولت تاکید کرد.

وی گفت: نباید به خاطر تغییر سیاسی و اجرایی ارایه خدمت به مردم متوقف و یا دچار وقفه شود؛ بلکه تا زمانی که مسوولیت داریم باید با تمام وجود خدمت کرد.

وی افزود:  در سال پایانی دولت دوازدهم سیاست ها و برنامه های خوبی برای تحقق شعار انتخابی امسال تدوین شد که کار را سخت تر  و مسوولیت های ما  را بیشتر می کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد هم در حاشیه این نشست در جمع مدیران استانی وزارتخانه  با اشاره به نامگذاری امسال به سال تولید ، پشتبیانی ، موانع زدایی ها، گفت: همه باید تلاش کنیم تا این شعار محقق شود.

علی نمازی افزود: سال گذشته در فضای کسب  و کار تلاش هایی برای رفع موانع صورت گرفت و برخی قوانین مخل شناسایی و در هیات مقررات زدایی اصلاح شد و در بخش گردشگری هم موفق قوانینی شناسایی و نسبت به اصلاح آن اقدام شد.

در این نشست گزارشی از اقدامات دولت در سال ۹۹ در بخش های مختلف اقتصادی ارایه  شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha