۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84285681
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزون بر یک میلیون و ۲۵۵ هزار خودرو وارد گیلان شد

۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳
کد خبر: 84285681
افزون بر یک میلیون و ۲۵۵ هزار خودرو  وارد گیلان شد

رشت - ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از ورود یک میلیون و ۲۵۵ هزار خودرو به استان از زمان اجرای طرح نوروزی ( بیست و سوم اسفندماه پارسال تا پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۰) خبر داد.

فریبرز مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار استان  در مدت یاد شده ، یک میلیون و ۲۵۵ هزار و ۶۶۲ دستگاه وسیله نقلیه  وارد استان  شد که این تعداد ورودی خودرو  در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۸۲ درصد افزایش را نشان می دهد.

 وی تصریح کرد: همچنین  در همین مدت؛  یک میلیون و ۱۷۲ هزار و ۶۳۷  دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است که نسبت به سال گذشته ۲۵۰ درصد افزایش در خروج از استان را شاهد بودیم.

وی بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزاد راه قزوین - رشت با میزان تردد ۵۳۰ هزار و ۴۷۶ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر– چابکسر با میزان تردد ۳۹۵ هزار و ۲۲۰   وسیله نقلیه عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان  اظهار داشت: همچنین بیشترین میزان خروجی در طرح نوروزی امسال اداره کل راهداری گیلان؛  از طریق محور آزاد راه رشت- قزوین با میزان تردد۴۱۳ هزار و ۴۹۹ دستگاه  وسیله نقلیه بوده است.

گیلان  جزو استان های گردشگر پذیر کشور است  که  در سال گذشته محدودیت های کرونایی در مسیرهای استان اعمال شد اما امسال حدود پنج میلیون گردشگر در تعطیلات نوروز  به گیلان سفر کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha