۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۱۹
کد خبرنگار: 3134
کد خبر: 84284831
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ستاری مرکز رشد فناوری پورسینا سمنان را افتتاح کرد

۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۱۹
کد خبر: 84284831
ستاری مرکز رشد فناوری پورسینا سمنان را افتتاح کرد

سمنان- ایرنا- ساختمان مرکز رشد فناوری پورسینا زیرمجموعه پارک علم و فناوری استان سمنان عصر سه‌شنبه با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، علیرضا آشناگر استاندار سمنان و عباس گلرو نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، ستاری، پس از افتتاح و بازدید از طرح‌هایی در شهرستان های شاهرود و دامغان در قالب سفر یک روزه، وارد شهرستان سمنان شد و ساختمان  مرکز رشد فناوری پورسینا را در پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح کرد.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری پورسینا در حاشیه آیین افتتاح مرکز رشد فناوری پورسینا در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: طرح مرکز رشد واحدهای فناوری پورسینا با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به بره‌برداری رسید.

پدرام تابان با بیان اینکه اعتبار اجرای این طرح را پارک علم و فناوری استان سمنان تامین کرد گفت: این ساختمان با ظرفیت استقرار ۱۲ واحد، در اختیار شرکت‌های فناوری، دارندگان طرح‌های نوآورانه و شرکت‌های دانش‌بنیان قرار می‌گیرد.

وی افزود: همچنین این ساختمان دارای یک سالن همایش با ظرفیت ۱۰۰ نفر است.

به گزارش ایرنا، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری صبح امروز گام اول ساختمان کارگاهی رویش فناوری و مراکز رشد شماره ۲ و نوآوری آب، انرژی و کشاورزی را در شاهرود افتتاح کرد.

وی در ادامه بعد از بازدید از شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و ماشین آلات و همچنین محل پیشنهادی پردیس فناوری و نوآوری (کارخانه نوآوری) ، مرکز نوآوری‌ها و فناوری‌های زمین‌شناسی، معدن و صنایع معدنی را افتتاح و با حضور در شهرک صنعتی شاهرود از خط تولید شرکت دانش‌بنیان ریخته‌گری دقیق پارس و شرکت دانش‌بنیان شتابدهی نوآوری و تجاری‌سازی فناوری‌های انرژی بازدید کرد.

معاون رئیس جمهوری در ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان به شهرستان دامغان رفت و  با حضور در دانشگاه دامغان ضمن بازدید از نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه دامغان،  آزمایشگاه میکروسکوپ الکترونی FE-SEM  را افتتاح کرد.

معاون علمی و پژوهشی رئیس جمهوری عصر امروز در شهرستان سمنان علاوه بر افتتاح دو طرح، در نشست شورای اداری استان در استانداری حضور می یابد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha