۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84283462
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فعالیت ۳۶ تیم همیار سلامت مقابله با کرونا در دره شهر

۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۵۵
کد خبر: 84283462
فعالیت ۳۶ تیم همیار سلامت مقابله با کرونا در دره شهر

ایرنا - ایرنا - فرماندار دره شهر گفت: ۳۶ تیم همیار سلامت برای مقابله هم جانبه با کرونا در این شهرستان فعالیت می کنند که از این تعداد هشت تیم مربوط به بخش ماژین است.

کیانوش محمدنژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رصد برگزاری مراسمات و هر نوع تجمع در سطح روستاها، مراجعه به درب منزل برگزارکنندگان مراسم و ارائه تذکرات لازم به آنان برای عدم برگزاری، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص خطرات انتقال کرونا و گزارش عملکرد به بخشداری از مجموعه وظایف تیم های همیاران سلامت در این شهرستان به شمار می آید.

وی یادآور شد: مسوول این تیم پس از ارائه تذکرات لازم به کسانیکه ناقض مصوبات کرونا در سراسر شهرستان هستند، می توانند موضوع را به شبکه بهداشت و نیروی انتظامی اطلاع دهند.

فرماندار دره‌شهر تاکید کرد: این تیم ها در سطح روستاها با مدیریت دهیاران و با همکاری مراکز بهداشت و پایگاه های مقاومت بسیج و همچنین شورا ها در راستای مبارزه با کرونا فعالیت می کنند.

محمدنژاد در خصوص میزان تست های پی سی آر ثبت شده در این شهرستان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا ۱۲ فروردین گفت: ۱۶۲ تست پی سی آر در مدت یاد شده در این شهرستان ثبت و از این میزان ۳۰ تست مثبت اعلام شد.

وی اضافه کرد: برای تسریع در شناسایی مبتلایان به کرونا و جلوگیری از چرخش بیشتر کرونا در سراسر شهرستان همچنین از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۴۱۷ رپید تست به ثبت رسید که از میزان نیز در مدت یاد شده ۴۵ مورد مثبت بود.

فرماندار دره شهر تاکید کرد: کلیه مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا در شهرستان دره شهر لازم الاجراست و با متخلفان طبق قانون برخورد می شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی ایلام از مجموع ۱۲ شهرستان استان شهرستان های دهلران و آبدانان، شهرستان های ایلام، دره شهر، ایوان و چرداول نارنجی و سایر شهرستان های استان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha