فرماندار سرپل ذهاب: مردم موازین بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار سرپل ذهاب گفت: نارنجی شدن وضعیت این شهرستان از نظر ابتلا به کرونا و افزایش شمار مبتلایان هشداری جدی به مردم برای رعایت دستورالعمل‌ها و موازین بهداشتی است.

نورالدین فرزادی پور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تغییر رنگ شهرستان نتیجه بی توجهی برخی از مردم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی است از این رو چنانچه مردم نسبت به رعایت موازین بهداشتی جدیت نداشته و تدابیر لازم برای مقابله با این وضعیت انجام نشود شاهد قرمز شدن وضعیت شهرستان خواهیم بود.

وی اظهار داشت: محدودیت‌هایی در رابطه با تعطیلی مشاغل ۲ دسته سه و چهار در شهرستان اتخاذ شده و همچنین تجمع در بوستان‌ها، تفرجگاه ها و پارک ها ممنوع و فعالیت مراکز و موسسات آموزشی نیز تعطیل است.

فرماندار سرپل ذهاب یادآور شد: هرگونه برگزاری تجمع در شهرستان ممنوع است ضمن اینکه عبور از این وضعیت نیازمند مشارکت و همراهی مسوولانه مردم و طبقه‌های مختلف اجتماعی است.

فرزادی پور ادامه داد: پیش از این در خصوص شیوع موج چهارم کرونا هشدارهای لازم داده شده بود و اگر مردم از برگزاری دورهمی، دید و بازدیدها و مهمانی‌های عید نوروز پرهیز می‌کردند امروز شاهد این شرایط نبودیم.

 وی تاکید کرد: باید بپذیریم برای تضمین سلامت جامعه مدتی با کرونا زندگی کرده و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را جزء جدایی ناپذیر زندگی خود قرار دهیم.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: رعایت بهداشت فردی و احساس مسوولیت در قبال سلامت خود و دیگران نشان دهنده درک و آگاهی مردم و فرهنگ بالای آنهاست از این رو باید بار دیگر با همراهی و همدلی کامل برای ریشه کنی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تلاش کنیم.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha