جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده است

اراک - ایرنا - امام جمعه شهر ساروق گفت: حکومت جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده است و به عنوان یک الگو در تمام حکومت ها مطرح است.

حجت الاسلام " مصطفی کوهی" روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در روز ۱۲ فروردین مردم با  انتخاب حداکثری خود جمهوری اسلامی را به عنوان محور حکومت انتخاب کردند.
 وی بیان کرد: جمهوریت و اسلامیت دو رکن اساسی تشکیل ایران شده و حکومت قوانین کشور بر پایه این ۲ اصل ایجاد شده است.
  امام جمعه شهر ساروق تاکید کرد:مردم با انتخاب خود در روز ۱۲ فروردین علاقمندی خود را به جمهوریت نشان دادند و آن را به عنوان حکومت اسلامی خود برگزیدند.

حجت الاسلام کوهی اظهار داشت: دشمنان همواره در تلاش هستند بحث جمهوریت و اسلامیت را با رسانه های معاندی که در اختیار دارند، تضعیف کنند تا مردم را علیه مسئولان نظام بدبین کنند.
 وی تصریح کرد: تا زمانی که مسئله جمهوریت و اسلامیت در کشور حکمفرما باشد و مردم و مسئولان این دو مهم را مدنظر ویژه قرار دهند بی تردید حکومت اسلامی  روز به روز بالنده تر و شکوفاتر خواهد شد.
امام جمعه شهر ساروق بیان داشت: انتخابات امسال هم می تواند مظهر مردم سالاری دینی باشد که انتظار می رود مردم با حضور حداکثری خود پای صندوق های رای حضور یابند و توطئه های دشمن را خنثی کنند.
حجت الاسلام کوهی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی کشور گفت: دشمنان اسلام سعی دارند با فشارحداکثری بر روحیه و باور مردم، عرصه را تنگ کنند و فشار اقتصادی را بر مردم افزایش دهند.
وی یادآور شد: مردم با حضور و مشارکت بالای خود باید نشان دهند که توطئه ها و تحریم ها بر روحیه انقلابی تاثیرگذار نبوده است تا با انتخاب یک فرد اصلح و مردمی بتوانیم ایران اسلامی را آبادتر کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha