۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۳۱
کد خبرنگار: 2141
کد خبر: 84280940
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

برگزاری آیین های تجمعی در سرپل ذهاب ممنوع است

۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۳۱
کد خبر: 84280940
برگزاری آیین های تجمعی در سرپل ذهاب ممنوع است
عکس آرشیوی است

قصرشیرین - ایرنا- فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: برگزاری آیین های تجمعی با توجه به نارنجی شدن این شهرستان از نظر ابتلا به کرونا ممنوع و تمام مشاغل گروه های شغلی سه و چهار نیز تعطیل شده است.

"نورالدین فرزادی پور" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس اعلام نظر ستاد مبارزه با کرونای استان کرمانشاه، وضعیت این شهرستان از نظر رنگ بندی در وضعیت نارنجی قرار گرفته و گروه های شغلی ۳ و ۴ اجازه فعالیت ندارند.

وی اظهار داشت:  متاسفانه این محدودیت معیشت مردم را به سختی می اندازد ولی برای حفظ سلامت مردم و مقابله با شیوع بیماری لازم است.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: جریمه ۵۰۰هزار تومانی برای خودروهای با پلاک غیربومی که وارد شهرستان می شوند اعمال می شود.

او ادامه داد : ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرستان ممنوع است از این رو از تمامی کسانی که در این تعطیلات سرپل ذهاب را به عنوان مقصد سفر نوروزی خود انتخاب کردند درخواست می کنیم هرچه سریعتر از شهرستان خارج شوند تا هم سلامت خود و سایرین را حفظ کرده و هم از جریمه های پلیس راهور برای خود جلوگیری کنند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت : برگزاری مراسمات تجمعی شادی و عزا در شهرستان یکی از دلایل عمده شیوع بیماری کرونا است که برگزاری آن ها به هر طریقی ممنوع است و از مردم می خواهیم از برگزاری چنین مراسماتی به خصوص مجالس عروسی و ترحیم جلوگیری کنند.

فرزادی پور در ادامه افزود: کنترل و مدیریت شیوع بیماری کرونا و عبور از تهدید و خطرات تغییر وضعیت شهرستان به وضعیت قرمز و بهتر شدن وضعیت شهرستان علاوه بر وضع قوانین و دستورالعمل های بهداشتی نیازمند همراهی و همکاری مردم است که امیدواریم این بار نیز با همراهی مردم از این وضعیت بحرانی نیز عبور کنیم.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار تن جمعیت دارد.  

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha