سربازان گمنام امام زمان (عج) جان برکف به مردم و نظام خدمت می کنند

کرمانشاه- ایرنا - فرماندار کرمانشاه، گفت: وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) در ابعاد مختلف امنیت، حفظ امنیت عمومی، مرزی، برون مرزی، مبارزه با مواد مخدر و فساد اقتصادی و حتی شناسایی آسیب های اجتماعی بدون نام و نشان و جان برکف در خدمت مردم و نظام جمهوری اسلامی هستند.

"فضل الله رنجبر" روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، با تبریک نیمه شعبان ولادت امام زمان (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) ، یکی از ارکان اصلی و مهم امنیت کشور را نقش برجسته سربازان گمنام امام زمان (عج) و وزارت اطلاعات دانست.

او گفت: وزارت اطلاعات و سربازان گمنام از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی، نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت کشور داشته‌اند و در مقابل انواع روش های جاسوسی دشمنان و گروهک های ضد انقلاب جانانه و جان برکف از کشور و انقلاب دفاع کرده‌اند.

رییس شورای تامین شهرستان کرمانشاه در ادامه به نقش مهم سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: وزارت اطلاعات با شناسایی مشکلات اجتماعی مسوولان و مدیران را نسبت به مسایل واقعی جامعه آگاه می کنند و این در راستای حفظ امنیت عمومی جامعه بسیار مهم و با اهمیت است.

رنجبر به اهمیت فراوان امنیت در توسعه و اقتصاد اشاره کرد و اظهار داشت: رونق اقتصادی در بستر فضای آرام و امن شکل می گیرد و بر همین اساس نقش وزارت اطلاعات و سربازان گمنام آن در توسعه و بخش اقتصادی انکار ناپذیر است.

او همچنین به مبارزه وزارت اطلاعات با فساد اقتصادی و مواد مخدر اشاره کرد و گفت: شاهد هستیم که ۲ مقوله اشتغال، بیکاری و اعتیاد ریشه مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه است و به همین دلیل جایگاه و اهمیتی که سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت دارند بسیار والا است که باید همیشه قدردان آنان باشیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha