مبنای توسعه در وجوه مختلف آن امنیت است

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مبنای توسعه در وجوه مختلف آن، امنیت است گفت : توسعه اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بدون امنیت امکان‌پذیر نیست که امروز به لطف وجود سربازان گمنام امام‌ زمان (عج)، جمهوری اسلامی از این امنیت برخوردار است.

«بهرام فاضلی‌زاد» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت کشور، افزود: بدون امنیت یک مغازه‌دار تا یک کارخانه‌دار امکان کار و فعالیت ندارد و حتی عموم مردم یک مسافرت ساده را نمی‌توانند برنامه ریزی کنند و از این منظر تمام فعالیت‌های جامعه مبتنی بر ایجاد امنیت است.

وی بهترین عبارت و تعبیر را برای عوامل امنیتی وزارات اطلاعات، سربازان گمنام دانست و اظهار داشت : این سربازان از تمام هستی و موجودیت خود برای هدفی مقدس گذشتند و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، نقش وزارت اطلاعات در برقراری امنیت و آرامش در کشور، کلیدی و حساس بوده است.

کسی منکر مشکلات کشور نیست اما باید شکرگزار امنیت باشیم

فاضلی‌زاد با اشاره به اینکه خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) را با هیچ معیار و سنجه مالی نمی‌توان قیاس کرد گفت: بسیاری از خدمات و زحمات این سربازان نه عنوان می‌شود و نه قابل بیان است و این در حالی است که علاوه بر خودشان، خانواده ‌های آنها هم شب و روز درگیر موضوعات امنیتی کشور هستند.

این مقام مسوول، امنیت را یکی از دستاوردهای بزرگ و ارزشمند سربازان گمنام امام زمان (عج) برشمرد و اظهار داشت: امروز خاورمیانه در تلاطم و آشوب به سر می‌برد و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بیگانه هم به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم هستند اما وزارت اطلاعات با اشراف کامل به این دسیسه‌ها و با اعتقاد، ایمان و در سایه فرامین ولایت فقیه همه توطئه‌های دشمنان را خنثی و امنیت را در کشور برقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه کشور درگیر جنگ نابرابر اقتصادی، تحریم و مشکلات معیشتی مردم است، افزود: کسی نمی‌تواند منکر مشکلات موجود در جامعه باشد اما امروز که بسیاری از کشورهای جهان شاهد درگیری‌های مختلفی داخلی و خارجی در کشورهای خود هستند و دشمنان نظام خیلی تلاش کردند جمهوری اسلامی را ناامن کنند، مردم باید شکرگزار این امنیت باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بر هوشیاری مردم و همکاری با سرویس‌های اطلاعاتی کشور در خنثی کردن فعالیت‌های ضد امنیتی تاکید کرد و گفت : در استان کرمانشاه هم که مرزی است ممکن است بسیاری از گروه‌های معاند و افراطی چشم طمع به امنیت داشته باشند که مردم باید در این زمینه به تکلیف اخلاقی، شرعی و قانونی خود عمل کرده و یاریگر دستگاه‌های امنیتی باشند.

فاضلی‌زاد فضای مجازی را پایگاهی برای گروه‌های معاند و ایجاد یاس و ناامیدی در مردم توصیف کرد و افزود: یکی از کارکردهای ضدامنیتی در فضای مجازی است و همه مردم باید آگاهانه فتنه‌های مجازی را رصد کرده و از ایجاد تفرقه و اختلاف بین گروه‌های مختلف مردمی جلوگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha