۱۱ فروردین ۱۴۰۰، ۸:۰۹
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 84279447
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تلاشهای سربازان گمنام امام زمان(عج) نقش بسزایی در توسعه کشور دارد

اصفهان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: تلاشهایی که سربازان گمنام انجام می‌دهند در توسعه پایدار کشور در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی، سیاسی، اقتصادی نقش بسزایی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک و تقدیر به تمام کسانی که در امنیت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش دارند افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) با جانفشانی و از خود گذشتگی، موانع بر سر راه رشد و توسعه کشور را شناسایی و رفع می‌کنند.

وی اضافه کرد: به هر حال نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه‌های اعتقادی و ارزشی استوار است و کار خود را انجام می دهد در این راستا همواره هجمه‌هایی از زمان پیروزی انقلاب تاکنون علیه نظام وجود داشته است و دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان افزود: این هجمه‌ها از سطح بین‌المللی تا داخلی از گذشته تاکنون وجود داشته و در هر دوره‌ای با تلاش سربازان گمنام امام زمان کنار زده و این امنیت و پایداری در کشور پدید آمده است.

وی با اشاره به اقدامات شبانه‌روزی سربازان گمنام برای تامین امنیت کشور گفت: این افراد برای شناسایی کسانی که می‌خواهند اخلالی در کشور ایجاد کنند از هیچ تلاشی حتی به قمیت جان خود دریغ نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام معتمدی به نقش مردم در پیشبرد اهداف سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره کرد وافزود: در این راستا مردم با کسب اطلاعات لازم در ابعاد مختلف و در اختیار قرار دادن به سربازان گمنام با روشهای تعریف شده، آنها را برای پیگیری و اقدامات سریع در شناسایی اخلالگران کمک می‌کنند.

وی، نقش مردم را در این‌باره سازنده برشمرد و گفت: با توجه به گستردگی حیطه فعالیت سربازان گمنام باید نقش مردم پررنگ‌تر شود تا بتوانیم در منطقه کشوری باثبات و پایدار در زمینه‌های مختلف داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان افزود: امام (ره) با تدبیر خود، حوزه اطلاعات و امنیت کشور را ایجاد و در راستای تقویت آن دستورات و فرمایشات لازم را ارایه کردند.

به گفته وی یکی از مسائلی که در این راستا وجود دارد هماهنگی، تعامل و هم‌افزایی بین دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی است که این مهم همواره در کشور وجود داشته و در حال انجام است.

حجت‌الاسلام معتمدی افزود: در این خصوص باید تمامی مردم و دستگاه‌های مسوول برای شناسایی عوامل نفوذ و کسانی که می‌خواهند ضربه‌ای به نظام بزنند تلاش کنند.

وی، امنیت کنونی موجود در مرزها را حاصل تلاش شبانه‌روزی تمامی نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی بویژه سربازان گمنان امام زمان (عج) برشمرد.

به گزارش ایرنا، ۱۵ شعبان و روز میلاد امام زمان(عج) با عنوان روز سربازان گمنام نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha