خیران ‌اراکی ۶ میلیارد تومان به مردم محروم سیستان و بلوچستان کمک کردند

زاهدان- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: خیران استان مرکزی در پنج مرحله افزون‌بر ۶ میلیارد تومان به قشر محروم سیستان و بلوچستان کمک کردند.

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار محمد مهجوری که برای تحویل محموله کمک‌های مردمی به سیستان و بلوچستان سفر کرده است، اظهارداشت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی طنین انداز کردن فرهنگ جهادی در جامعه است که از دوران دفاع مقدس شروع شده و امروز خوشبختانه جوانان با این فرهنگ آمیخته شده‌اند.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی با مولفه‌های ایمان به خدا، مجاهدت، بکارگیری همت و بصیرت بدنبال عملیاتی کردن بیانات رهبر معظم انقلاب هستند و بیانات ایشان را همواره چراغ پرفروغ راه خویش قرار می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک‌ گفت: در ایام نوروز امسال پنجمین مرحله از کمک‌های مردمی، خیران استان مرکزی و شهر اراک به مناطق مختلف سیستان و بلوچستان ارسال شد که در این مرحله بیش‌از ۶۰ میلیون تومان کمک به این مناطق هدایت شد.

وی ادامه داد: سه گروه جهادی شهدای اراک، شهید آهنگرانی و شهید لاجوردی به طور ثابت در طول سال و ۲ گروه جهادی در ایام نوروز سال ۱۴۰۰ در مناطق محروم سیستان و بلوچستان به ولی نعمتان انقلاب خدمت رسانی می‌کنند.

سرهنگ مهجوری گفت: عمده فعالیت‌های گروه‌های جهادی در قالب خدمات فرهنگی؛ جشن‌ها و برگزاری مراسم مناسبتی، پزشکی؛ خدمات دندانپزشکی و ویزیت رایگان، عمرانی؛ ساخت و سازها، تعمیرات و محرومیت زدایی شامل تهیه و توزیع بسته‌های کمک مومنانه و سایر خدمات است.

وی افزود: در جریان اعزام چندین مرحله از گروه‌های جهادی و کمک‌های مردم و خیران اقدامات خوبی در جهت شناسایی نیازمندی‌ها و خلاءهای این مناطق انجام شده که امروز مهمترین نیازمندی و خلا این مناطق خدمات پزشکی و درمانی است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک ‌گفت: از تمامی پزشکان، پرستاران و همه مدافعان عرصه سلامت درخواست می‌کنیم که در صورت امکان در قالب گروه‌های جهادی شهید رهنمون در این مناطق حضور پیدا کنند تا بتوانیم به مردم این مناطق خدمات بهتری ارائه دهیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha