رییس صمت کرمان: مردم مرغ را به اندازه نیاز خریداری کنند

کرمان - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه مرغ همه روزه در این استان توزیع می‌شود و نظارت کامل از کشتارگاه تا فروشگاه بر این محصول وجود دارد گفت: از شهروندان درخواست می شود به اندازه نیاز خود مرغ خریداری کنند.

به گزارش ایرنا، مهدی حسینی نژاد روز شنبه در بازدید از واحدهای صنفی مواد پروتئینی و عرضه گوشت مرغ سطح شهر کرمان در ایام تعطیلات نوروز افزود: درخواست ما از مردم این است به اندازه نیاز مرغ خریداری کنند و بدانند کمبودی در این بهش وجود ندارد لذا دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.

وی اظهار داشت: ما در سازمان صمت تمام سعی و تلاش خودمان را گذاشته ایم و از توان و همکاری نیروهای  بسیج هم استفاده کردیم تا همه روزه و حتی در روزهای تعطیل هم کشتارگاه های مرغ را فعال نگه داریم و توزیع مرغ بدون وقفه در فروشگاه ها انجام شدد که در حال حاضر کمبودی نداریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی اعم از گرانفروشی، تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه ، عدم صدور فاکتور و سایر موارد مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستادخبری سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان کرمان اطلاع دهند.

کمبود مرغ یکی از چالش‌های روزهای گذشته بازار استان کرمان بوده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha