۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۴۹
کد خبرنگار: 3148
کد خبر: 84275400
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۳۶ تن مرغ گرم در قزوین توزیع شد

۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۴۹
کد خبر: 84275400
بیش از ۱۳۶ تن مرغ گرم در قزوین توزیع شد

قزوین – ایرنا – معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: بیش از ۱۳۶ تن مرغ گرم در هفتمین روز از تعطیلات نوروزی در سطح این استان توزیع شد.

عیسی قبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در هفتمین روز از فروردین ماه سال ۱۴۰۰، ۱۳۶ هزار و ۴۸ کیلوگرم مرغ گرم به تعداد ۶۵ هزار و ۴۱۵ قطعه با کمک مرغداران و کشتارگاه های استان کشتار و در بین مراکز عرضه مرغ توزیع شد.

وی افزود: با توجه به توزیع امروز مرغ گرم در سطح این استان ، مردم در زمینه تهیه مرغ مشکلی نخواهند داشت و می توانند به راحتی مقدار مورد نیاز خود را تهیه کنند.

این مسوول گفت: البته قزوین جزو استان هایی است که چالش زیادی در زمینه تامین مرغ ندارد و مرغ مورد نیاز مردم را نسبت به سایر استان های همجوار با قیمت مناسبی عرضه کرده است.

قبادی با اشاره به چگونگی توزیع میوه ستاد تنظیم بازار اضافه کرد: میوه ستاد تنظیم بازار استان نیز با مدیریت سازمان همیاری شهرداری های استان در سطح این استان در حال توزیع است و خوشبختانه در زمینه توزیع میوه هم مشکلی وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین  اظهار داشت: توزیع میوه با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار از روزهای پایانی سال ۹۹ در استان قزوین آغاز شده و در روزهای تعطیل عید نوروز همچنان ادامه دارد .

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha