استاندار خراسان رضوی: مهمترین دغدغه دولت اشتغال جوانان است

تربت‌حیدریه- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های نظام و دولت، اشتغال جوانان و درآمد و معیشت مردم در روستاها است.

محمدصادق معتمدیان جمعه شب در جمع مردم روستای حاجی‌آباد شهرستان زاوه استان خراسان رضوی افزود: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دولت‌های گوناگون در ادوار مختلف، نگاه ویژه‌ای به مناطق روستایی و کم برخوردار داشته‌اند.
وی ادامه داد: روستاییان همواره به عنوان افراد سختکوش، پرتلاش و متدین برای توسعه کشور نقش‌آفرینی کرده‌ و یک جمعیت مولد محسوب می‌شوند و بر این اساس تلاش ما شناسایی ظرفیت‌های روستاها و کمک به ساکنان آنهاست.
استاندار خراسان رضوی همچنین در این سفر با حضور در منزل شهید مجید ادهمی در روستای حاجی‌آباد، با خانواده این شهید دیدار کرد و یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت.
معتمدیان در بازدید از شهر چخماق بخش سلیمان شهرستان زاوه نیز به احصای نیازهای این روستا پرداخت.

وی همچنین از اصناف و فعالیت‌های مغازه‌داران شهر چخماق بازدید کرد و در ملاقات‌های چهره‌ به ‌چهره با برخی کسبه، با آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.
استاندار خراسان رضوی عصر جمعه وارد دولت‌آباد مرکز شهرستان زاوه شد. 
دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمع‌بندی راهکارها برای بهبود وضعیت شهروندان، از دیگر برنامه‌های استاندار خراسان رضوی در این شهرستان است.
استاندار خراسان رضوی سفر خود به شهرستانهای جنوب خراسان رضوی را از دیروز با سفر به تربت‌حیدریه آغاز کرد و صبح امروز در شهرستان مه‌ولات حضور یافت. 
زاوه که بین شهرستان تربت‌حیدریه و باخرز قرار دارد تا سال ۸۷ یکی از بخش‌های تربت‌حیدریه بود که پس از ارتقا به شهرستان با دو بخش سلیمان و مرکزی دارای ۷۲ پارچه روستا و آبادی است و جمعیت آن نیز براساس آمار خانه‌های بهداشت حدود ۸۰ هزار نفر است.
شهرستان زاوه در ۱۷۵ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha