تردد در جاده‌های لرستان ۷۵ درصد افزایش یافت

۶ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۰۵
کد خبر: 84275044
تردد در جاده‌های لرستان ۷۵ درصد افزایش یافت

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: از ۲۸ اسفندماه ۹۹ تا پنجم فروردین ماه امسال ۲ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۴۸۵ خودرو در جاده‌های لرستان تردد داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

عباس شرفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز سال گذشته تعداد یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۳۰۱ خودرو در ۶۶ محور لرستان که مجهز به تردد شمار آنلاین می‌باشد، تردد داشته اند.

وی با بیان اینکه اوج تردد در محور های استان بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ عصر بوده است، بیان کرد: بیشترین تردد در محور سه راهی چالانچولان- دورود با ۱۳ هزار و ۲۶۷ خودرو، محور خرم‌آباد - سه راهی الشتر با ۱۲ هزار و ۹۲۹ خودرو و دورود - سه راهی چالانچولان با ۱۲هزار و ۷۳۸ خودرو بوده است.

وی افزود: سرعت متوسط در ۶۶ محور مجهز به تردد شمار ۷۶.۹ کیلومتر بود و بیشترین سهم وسایل نقلیه سنگین مربوط به محور پلدختر- اندیمشک با ۵۱ درصد می باشد.

وی گفت: محور پلدختر-خرم آباد (شوراب) با ۹۹.۱ کیلومتر و محور ازنا - شازند با سرعت ۳۷ کیلومتر به ترتیب دارای بیشترین و کمترین سرعت متوسط جاده‌های لرستان بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان یادآور شد: مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای با ۶۶ دستگاه ترددشمار، ۱۹ دوربین نظارت تصویری و ۵۱ سامانه ثبت تخلفات بر محورهای استان نظارت دارد و تلفن گویای ۱۴۱ به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان درخصوص وضعیت ترافیکی جاده ها می باشد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha