۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۵۲
کد خبر: 84274329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جوانان برتر خلخال تجلیل می‌شوند

۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۵۲
کد خبر: 84274329
جوانان برتر خلخال تجلیل می‌شوند

اردبیل _ ایرنا _ رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: جشنواره جوان با هدف تجلیل از جوانان خلاق ، برتر ،کارآفرین و نمونه در عرصه‌های مختلف فرهنگی ،اجتماعی ، مذهبی ، هنری ، اجتماعی ، علمی و ورزشی این شهرستان همزمان با هفته جوان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، سیدناصر میرمرسلی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان افزود: برای برگزاری جشنواره تجلیل از جوانان برتر در سه‌شنبه هفته آینده برنامه‌ریزی شده است.

وی اظهارکرد: افزایش روزافزون فاصله طبقاتی در جامعه ، بیکاری و فاصله گرفتن جوانان از امر مقدس ازدواج و کاهش نشاط اجتماعی از جمله تهدیدها و آسیب‌های اجتماعی سر راه جوانان است که برطرف شدن این مشکلات نیازمند همت مسئولان می‌باشد.

وی همچنین با اشاره با توجه به شریط فعلی کرونایی و کاهش نشاط اجتماعی بلحاظ محدودیت‌های موجود و عدم برگزاری برنامه‌های نشاط‌آور گفت: قشر جوان بیش از سایر گروه‌های اجتماعی در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند.

میرمرسلی اظهارکرد: دوری از فعالیت‌های اجتماعی نشاط‌آور و خانه‌نشینی طولانی مدت جوانان احتمال قرار گرفتن در معرض آسیب‌های اجتماعی در بین این قشر را افزایش داده است.

رئیس اداره ورزش وجوانان خلخال با تاکید بر اینکه برای اجرای برنامه‌های نشاط‌آور باید چاره‌ای اندیشیده شود ، افزود: در صورت کوتاهی جوانان خواسته خود را از راه‌های غیرمتعارف و توام با آسیب‌های اجتماعی جستجو خواهند کرد.

وی غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا ، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای جوان ، برگزاری محفل انس با قرآن ، برپایی ایستگاه سلامت ، جمع‌آوری زباله و پاکسازی محیط با همکاری سمن‌های تحت پوشش اداره ورزش و جوانان ، اجرای مسابقات علمی ،فرهنگی ، اجرای تئاتر و نمایش با موضوع جوان ، پرداخت خارج از نوبت تسهیلات کارآفرینی به جوانان مجری طرح‌های اشتغال‌زایی ، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌آموزی و ارائه مشاوره رایگان به جوانان جویای کار ، برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ، اجرای مسابقات ورزشی و برگزاری جشن ولایت را از جمله برنامه‌های  پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته جوان در خلخال اعلام کرد که با کسب مجوز لازم از ستاد قرارگاه زیستی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha