۴ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۳۸
کد خبرنگار: 2235
کد خبر: 84273216
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳ اکیپ مختلف نوروز در رضوانشهر به مردم خدمت رسانی می کنند

رشت- ایرنا - فرماندار رضوانشهر گفت: در ایام تعطیلات نوروزی امسال ۲۳ اکیپ مختلف اعم از امدادی، پلیس و اروژانس، مشغول ارائه خدمت به مسافران نوروزی در این شهرستان هستند.

 محمود قاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رضوانشهر افزود: تعداد ۲۳ اکیپ فعال اعم از پلیس راهور، پلیس راه، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده ای، اورژانس و فوریت های پزشکی، آتش نشانی، شهرداری های رضوانشهر و پره سر و نیز دهیاران مناطق پونل و اردجان در این شهرستان نوروز ۱۴۰۰ با بکار گیری ۸۷ نیرو بصورت شبانه روزی مشغول ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.

 وی با اشاره به همکاری دستگاه های اجرایی برای بهبود خدمات سفرهای نوروزی به رضوانشهر اظهار کرد: در نشست هایی که با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی برگزار شد برای ارائه تسهیلات رفاهی و خدماتی به مسافران نوروزی این شهرستان  که در مسیر جاده ترازیت و از نقاط گردشگر پذیر کشور می باشد هماهنگی خوبی برای تقسیم کارها انجام شده است.

 فرماندار رضوانشهر با اشاره به وجود جاذبه های فراوان گردشگری و چشم انداز های بی بدیل در این شهرستان گفت: این مناطق به دلیل آب و هوای مفرح، طبیعت زیبا، جاذبه های تاریخی و طبیعی همه ساله میزبان هزاران گردشگر از سراسر ایران و حتی کشورهای خارجی است و در تعطیلات نوروزی امسال نیز شاهد این حضور از سوی مسافران و مهمانان نوروزی هستیم.

 قاسمی با اشاره به ارائه خدمات مطلوب تر و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا افزود: مراکز بهداشت و درمان رضوانشهر و پره سر، بیمارستان شهدای این شهرستان و ادارات خدمات رسان آماده ارائه خدمت به شهروندان و مسافران می باشند.

 ایشان افزود: شاهد ورود خودروها و مسافران نوروزی از پنج نقطه به رضوانشهر از محور های  پلیس راه، بندر انزلی،  ماسال، تالش و خلخال هستیم

 وی گفت: در این شهرستان ۵ مجتمع رفاهی و گردشگری و همچنین  ۱۵ مرکز اقامتی و اسکان مسافران شامل هتل و هتل آپارتمان و اقامتگاه های بوم گردی با ظرفیت حدود ۸۰۰ تخت آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران است.

 فرماندار رضوانشهر گفت: از ابتدای تعطیلات عید تا کنون، بیش از یکهزار و ۱۰۰ نفر مسافر نوروزی از اماکن مذهبی و گردشگری این شهرستان بازدید بعمل آوردند و طی این مدت حدود ۹۰۰ نفر در مراکز اقامتی و گردشگری از جمله هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی این شهرستان اقامت نمودند.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ روستا و دو بخش بنام های مرکزی و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha