۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۰۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 84272971
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آمار مبتلایان قطعی کرونا در قزوین به ۱۲۱ نفر رسید

۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۰۹
کد خبر: 84272971
آمار مبتلایان قطعی کرونا در قزوین به ۱۲۱ نفر رسید

قزوین - ایرنا - سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: آمار مبتلایان قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۲۳ درصدی به ۱۲۱ نفر افزایش یافت.

دکتر علی اکبر کرمی بعدازظهر سه‌شنبه با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۴۶ بیمار جدید مشکوک به کرونا نیز طی همین مدت در مراکز درمانی استان قزوین بستری شدند تا اقدامات تشخیصی و درمانی برروی آن‌ها صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان قزوین به ۲۱۸ نفر رسیده، اظهار داشت: ۲۳ بیمار کرونایی هم اکنون بدحال بوده که برای آن‌ها نیز اقدامات ویژه تنفسی و مراقبتی لحاظ شده است.

دکتر کرمی به ترخیص ۳۸ بیمار بهبود یافته از کرونا طی روز گذشته تاکنون اشاره و یادآور شد: با احتساب این آمار، مجموع بیماران بهبود یافته کرونایی در استان قزوین به ۱۵ هزار و ۷۲۰ نفر رسیده است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین از شهروندان خواست تا از سفرهای غیرضروری در ایام تعیلات نوروزی پرهیز کنند و همواره با استفاده از ماسک و رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی و  فاصله گذاری اجتماعی اجازه ندهند زنجیره ویروس کرونا در استان قزوین گسترش یابد.

۳۳ هزار و ۹۰۰ شهروند قزوینی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به این بیماری مبتلا شده‌اند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha