۳۰ تن مرغ منجمد در لرستان توزیع شد

۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۲۷
کد خبر: 84270301
۳۰ تن مرغ منجمد در لرستان توزیع شد

خرم‌آباد - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۳۰ تن مرغ منجمد به منظور تامین نیاز مردم در روزهای پایانی سال در استان توزیع شد.

بهزاد منصوری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مرغ به قیمت ۱۶ هزار تومان در فروشگاه های بزرگ استان توزیع شده است.
وی تصریح کرد: ۲۶ تن از این میزان در ۲ فروشگاه بزرگ استان با ۳۰ شعبه در سراسر استان توزیع شده تا مردم بتوانند با قیمت مصوب براساس نیاز خود خریداری کنند.
وی ادامه داد: همچنین چهار تن دیگر توسط ماشین های سیار در سطح استان کار توزیع مرغ منجمد در استان را به عهده دارند.
رییس سازمان صمت لرستان اظهار داشت: همچنین ۳۷۰ تن مرغ گرم نیز در روزهای گذشته برای تامین نیاز مردم در استان توزیع شده است تا مردم بتوانند برای ایام نوروز براساس نیاز خود خریداری کنند.
وی قیمت مرغ گرم در استان را ۲۳ هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: به همین منظور همه امکانات و نیروها برای تامین و توزیع مناسب مرغ در استان بسیج شده اند تا شهروندان استان در روزهای پایانی سال برای خرید این کالا دچار مشکل نشوند.
منصوری اضافه کرد: در روزهای تعطیل هم کشتار و توزیع مرغ بدون وقفه انجام می شود تا مردم برای ایام نوروز خرید کنند.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی به ویژه فروشندگان و توزیع‌کنندگان مرغ در سطح استان، مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت در میان بگذارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha