۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۷:۳۹
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84270042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ برتر فوتبال نونهالان هرمزگان با قهرمانی آبفا بندرعباس پایان یافت

بندرعباس- ایرنا- رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نونهالان هرمزگان پس از انجام ۲۷ بازی، با قهرمانی تیم آبفا بندرعباس پایان یافت.

رییس هیات فوتبال هرمزگان روز جمعه در این خصوص به ایرنا گفت: رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نونهالان استان در ۲ گروه چهار تیمی به صورت زفت و برگشت برگزار شد که در بازی پایانی تیم‌های آبفا بندرعباس و فولاد هرمزگان به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.
 قاسم رنجبریان افزود: برای تعیین تیم قهرمان ضربات پنالتی نواخته شد و تیم آبفا بندرعباس با برتری هفت بر ۶ قهرمان این دوره از رقابت‌ها شناخته شد.
وی اظهارداشت: تیم آبفا بندرعباس همچنین با قهرمانی دراین دوره از بازی ها به مسابقه‌های کشوری راه پیدا کرد. 
رییس هیات فوتبال هرمزگان اظهارداشت: «امیر زحمت کش» گلزن آبفا بندرعباس نیز با به ثمر رساندن ۱۰ گل آقای گل این رقابت‌ها شد و «مهدی چشم براه» از تیم فولاد هرمزگان نیز به عنوان بهترین بازیکن این دوره از بازی‌ها معرفی شد.
 رنجبری گفت: این رقابت‌ها در گروه شرق وغرب برگزار شد که در شرق تیم‌های آوای میناب حدید، شاهین مهر رودان، شاهد هشتبندی و طوفان بونجی جاسک و در  غرب ستاره جوان بندرخمیر ، فولاد هرمزگان، آبفا بندرعباس و صدرا جنوب بندرعباس باهم به رقابت پرداختند. که پس از انجام ۲۷ بازی با قهرمانی تیم آبفا به پایان رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha