۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۰۶
کد خبر: 84268622
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یزدی: مقابل پرسپولیس دنبال پیروزی هستیم

۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۰۶
کد خبر: 84268622
یزدی: مقابل پرسپولیس دنبال پیروزی هستیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: پرسپولیس تیم قوی است اما مقابل این تیم به دنبال پیروزی هستیم.

به گزارش ایرنا، «داریوش یزدی» امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس تیم قابل احترامی است و  از نظر بازیکن و کادر فنی شرایط خوبی دارد. پرسپولیس نقاط ضعف و قوتی دارد که در طول هفته روی آن کار کردیم. می‌خواهیم جلوی کیفیت بازیکنان حریف را بگیریم. دنبال ارائه بازی خوبی هستیم. تیم ما از نظر بضاعت جزو تیم‌های پایین است. از نظر فنی اما تیم خوبی هستیم و بازیکنان با کیفیتی داریم.

وی افزود: بازیکنان در ۲ بازی اخیر کیفیت خودشان را نشان دادند اما دیدار سوم با پرسپولیس نسبت به بازی‌های قبل متفاوت است. پرسپولیس قابلیت دارد اما ما برای لحظه به لحظه بازی برنامه داریم.   دنبال این هستیم تا شایستگی بازیکنان خود را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه تیمش در ۶ دیدار اخیر بردی نداشته اضافه کرد: اینکه ما در مسابقات اخیر کم گل خوردیم یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود. من فکر می‌کنم به پیروزی می‌رسیم. در دیدار با سایپا نشان دادیم که می‌توانیم هم خوب دفاع و هم موقعیت ایجاد کنیم. به دنبال فرصت هستیم تا از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و با پیروزی، روند شکست هایمان را پایان دهیم.  

یزدی تصریح کرد: پرسپولیس تیم خوبی است اما این بدان معنا نیست که از ابتدا خودمان را از پیش باخته مقابل این تیم بدانیم. دنبال سه امتیاز هستیم و اگر نشد یک امتیاز را بگیریم تا با خوشحالی آخرین بازی سال را به اتمام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: مهدی ایزدی بازیکن مصدوم ما است و سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: پنجره نقل و انتقالات ما بسته بود و هنوز نمی‌دانم باز شده یا نه. البته سه بازیکن به جمع ما اضافه شده‌اند و ۲ بازیکن دیگر هم جذب خواهیم کرد. از روز اول حضور در نفت مسجد سلیمان فهرستی به باشگاه دادیم. باشگاه نتوانست بازیکنان حاضر در ۲ فهرست ابتدایی را جذب کند چرا که بضاعت چندانی نداریم اما با همین نفرات لیگ را ادامه خواهیم داد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha