۲۱ متخلف چهارشنبه سوری در خراسان شمالی دستگیر شدند 

بجنورد-ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: شب گذشته ۲۱ نفر متخلف که نظم عمومی را به بهانه برگزاری آیین چهارشنبه سوری بر هم زده بودند در شهرستان‌های مختلف استان دستگیر شدند. 

سردار علیرضا مظاهری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شب گذشته مردم همراهی خوبی داشته و آیین چهارشنبه آخر سال بدون حادثه خاص و مهم برگزار شد که یکی از کم حادثه ترین چهارشنبه سوری سال های اخیر بود.

وی گفت: هرچند در این شب چند نفر در مناطق مختلف دچار حادثه شده و به مراکز درمانی منتقل شدند اما رقم بسیار ناچیزی نسبت به سال های گذشته بود.

سردار مظاهری افزود: برای تامین امنیت چهارشنبه آخر سال، هزار و ۸۵۰ نفر نیروی انتظامی استان مشارکت داشتند و در مسیرهای مختلف مستقر شدند. 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: شب گذشته یک دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتور سیکلت از مالکان متخلفان، توقیف شد و چهار واحد صنفی متخلف هم پلمب شد. 

سرهنگ سجاد نامور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی هم گفت: مالکان وسیله نقلیه که مرتکب تخلف چهارشنبه ‎سوری شدند به مراجع قضایی معرفی شده و وسیله نقلیه تا ۱۵ فروردین در توقیف می ماند.  

اعزام آتش نشانان به ۱۳ عملیات 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد هم گفت: شب آخرین چهارشنبه سال در مرکز استان بدون حادثه مهم سپری شد و خوشبختانه مردم در این زمینه همراه بودند. 

مجید گریوانی اظهار داشت: شب گذشته آتش نشانان بجنورد به ۱۳ عملیات اعزام شدند که بیشتر آن آتش سوزی سطل زباله و یا شمشاد، لاستیک و یا شاخ و برگ درختان بود. 

وی افزود: خوشبختانه مردم به هشدارها حساس بوده و آیین چهارشنبه سوری را با رعایت موارد ایمنی برگزار کردند.

وی گفت: شب گذشته برگزاری آیین چهارشنبه سوری با وارد آمدن خسارت به برخی وسایل بازی در سه بوستان شهر همراه بود که آتش نشانان را برای ماموریت به صحنه کشاند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد خاطرنشان کرد: خسارت به بوستان ها در حقیقت خسارت به بیت المال و به اموال مردم است و از مردم انتظار می رود نسبت به حفظ و صیانت از این اموال توجه داشته باشند. 


 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha