۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۲۳:۴۲
کد خبرنگار: 1361
کد خبر: 84266677
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: وضعیت اصفهان به لحاظ کرونایی شکننده است

۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۲۳:۴۲
کد خبر: 84266677
استاندار: وضعیت اصفهان به لحاظ کرونایی شکننده است

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت : وضعیت استان باثبات اما شکننده بوده به طوری که اکنون گلپایگان نارنجی و خوانسار به سمت نارنجی شدن است.

عباس رضایی سه شنبه شب در هفتاد و چهارمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا  در سالن جلسات استانداری افزود: باید تیم ویژه‌ای به شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار برای جلوگیری از سرعت این بیماری به مناطق دیگر اعزام شود.

وی ادامه داد: طرح شهید سلیمانی با جدیت در ۲ شهرستان گلپایگان و خوانسار پیگیری شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: از آن جایی که مراودات اقتصادی و اجتماعی بین این ۲ شهرستان زیاد است دستورالعمل‌های بهداشتی برای شهرهای نارنجی اجرا شود.

وی از مردم خواست تا از برگزاری اجتماعات مذهبی و دیگر مراسم‌ در استان  خودداری کنند.

رضایی با اشاره به وضعیت اماکن تاریخی در ایام نوروز گفت: مسئولان میراث و ‌اماکن تاریخی با حداقل ظرفیت بازدیدکننده داشته باشند و به آن‌ها تذکرات لازم درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را بدهند.

به گفته وی، برنامه ریزی‌های لازم در خصوص کوچ عشایر در فرودین ماه با برگزاری جلسات مربوطه صورت خواهد گرفت.

استاندار اصفهان در پایان از کادر بهداشت و درمان، نیروهای بسیج و سپاه، هلال احمر، نیروی انتظامی و اصحاب رسانه که طی یکسال گذشته در حوزه کرونا نقش آفرینی کردند، قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، در استان اصفهان امور بهداشتی و درمانی ۲۲ شهرستان با حدود چهار میلیون و ۵۰۰ هزار نفر زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

براساس اخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌ پزشکی تاکنون یک میلیون و ۷۶۳ هزار و ۳۱۳ هزار نفر در کشور به کرونا مبتلا شدند و ۶۱ هزار و ۴۲۷ نفر براثر این بیماری جان باختند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha