۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۵۱
کد خبرنگار: 1166
کد خبر: 84266551
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری ارومیه از رسیدن به جام قهرمانی باشگاه های کشور بازماند

ارومیه- ایرنا- تیم شهرداری ارومیه در بازی فینال رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با شکست برابر فولاد سیرجان از رسیدن به جام قهرمانی بازماند.

به گزارش ایرنا، تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان ایرانیان عصر امروز، سه شنبه در سالن فدراسیون والیبال تهران و در سومین و آخرین بازی فینال به دیدار هم رفتند که در پایان تیم شهرداری ارومیه در یک بازی پر اشتباه با نتیجه سه بر یک بازی را به حریف سیرجانی خود باخت تا باز هم از رسیدن به قهرمانی باز بماند.

در این مسابقه نماینده ارومیه ست های اول و دوم با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۳۰ بر ۲۸ مغلوب حریف خود شد ولی در ست سوم موفق شد ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی دست پیدا کند.

سرانجام و در ست چهارم نماینده سیرجان توانست با نتیجه  ۲۵ بر ۲۱ بر شهرداری پیروز شده و قهرمان لیگ سی و چهارم شود.

در این دیدار که قضاوت آن را داود نافعی با کمک وحید پورکاشیان بر عهده داشتند، پیمان اکبری تیمش را با ترکیب اولیه محمدطاهر وادی، سعید مصطفی‌وند، مسعود غلامی، مرتضی شریفی، میثم صالحی، پوریا یلی و محمدرضا حضرت‌پور به میدان فرستاد و تیم فولاد سیرجان ایرانیان نیز با ترکیب مهدی جلوه، آرمین تشکری، علیرضا بهبودی، رحمان داودی، رامین خانی، صابر کاظمی و مجتبی یوسفی به زمین آمد.

از حواشی این دیدار درگیری بازیکنان دو تیم در ست دوم بود که در نهایت منجر به اخطار به رامین خانی از سیرجان  و یلی از ارومیه شد .

به این ترتیب تیم فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان لیگ برتر والیبال شد.

سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، داورزنی رییس فدراسیون والیبال، شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی، جلال‌زاده نماینده ارومیه در مجلس و پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی از تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha