کادر درمانی کاری خدایی انجام می‌دهند

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از اسم‌های خداوند شافی است و اگر کسانی که در حوزه درمان هستند این شفابخشی را برای خدا انجام دهند در واقع کاری خدایی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا از  «ایثار»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین یوسفعلی شکری روز سه‌شنبه در مراسم تجلیل و تقدیر از کارکنان جانباز و خانواده محترم شهدا در بیمارستان ساسان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز عنوان کرد: خداوند در حدیث قدسی به نقل از پیغمبر اکرم (ص) می‌فرماید «بنده من اگر از من اطاعت کنی تو را مثل خودم قرار می‌دهم». به این معنی که دست و چشم تو دست و چشم من می‌شود و حرکات و سکنات تو را حرکات و سکنات خودم می‌دانم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به دعای «الهم اشفع کل مریض»، عنوان کرد: این دعا جزو دعاهایی است که در ماه رمضان بعد از هر فریضه خوانده می‌شود.   اگر شما در کادر درمان اعم از پزشک و پرستار خوب به کار خود عمل کنید، در واقع از خداوند اطاعت کرده‌اید و «الهم اشفع کل مریض» به دست شما اتفاق می‌افتد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شکری افزود: در هر جایگاهی و در هر کاری که هستیم باید آن خدمت را کار عبادی خود بدانیم، یعنی خود را در حال نماز و ارتباط مستقیم با خلق خدایی ببینیم که خود خداوند آن‌ها را خانواده خود و خدمت به آن‌ها را خدمت به خود می‌داند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن اشاره به تأکید پروردگار به حضرت موسی (ع) در رسیدگی به خلق خدا، اظهار کرد: یکی از اسم‌های خداوند شافی است و اگر شما که در حوزه درمان هستید این شفابخشی را برای خدا انجام بدهید کار خدایی کردید.

وی با بیان اینکه روایت‌های  فراوانی وجود دارد که اگر کسی گرفتاری را از جامعه برطرف کند، خیرات کثیری از جانب خدا برای او قرار داده شده است اضافه کرد: شما در وسط میدان برخورداری از همه خیرات و برکات که در رسیدگی به بیمار وجود دارد هستید، لذا اگر انجام تکلیف شما درست و به‌جا در راستای خیررسانی به مردم باشد، همگی از ثواب برخوردارید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha