بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- برگزاری طرح "راویان پیشرفت و راهیان خدمت" به جای راهیان نور در مشهد، توزیع کمکهای مومنانه ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند تربت حیدریه، تجلیل ۱۸ نفر از فعالان فضای مجازی تربت حیدریه و توزیع هزار بسته معیشتی در مشهد عناوین مهمترین خبرهای کوتاه امروز خراسان رضوی است.

مشهد- مسوول بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: طرح ولایت با عنوان "راویان پیشرفت و راهیان خدمت" به جای راهیان نور امروز با حضور اساتید و ۳۰۰ دانشجوی بسیجی استان خراسان رضوی به مدت ۶ روز در اردوگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار شد. هادی با ادب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هرساله میزبان کاروانهای راهیان نور دانشجویی بودیم که متاسفانه در سال گذشته به علت شیوع بیماری کرونا این برنامه برگزار نشد بنابراین امسال در جلسه ستاد قرارگاه شهید علم الهدی استان، که با مدیریت روسای دانشگاه‌های مشهد برگزار شد بنا به تدابیر ملی مسوولان در سطح کلان به این نتیجه رسیدند که طرح ولایت با عنوان "راویان پیشرفت و راهیان خدمت" به جای راهیان نور برگزار شود.وی ادامه داد: "راویان پیشرفت و راهیان خدمت" هر دو نیاز امروز کشور برای امیدآفرینی و خدمت بیشتر به مناطق محروم و جامعه را هم در حوزه بهداشت و هم در حوزه‌های معیشتی برآورده می کنند.

تربت‌ حیدریه- فرمانده سپاه پاسداران ناحیه تربت‌حیدریه گفت: در پنجمین مرحله رزمایش کمکهای مومنانه ۲ هزار و ۵۰۰  بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند شهرستان توزیع شد. سرهنگ پاسدار احمد ناصری موحد روز سه شنبه در مراسم توزیع این بسته‌های معیشتی افزود:ارزش ریالی این بسته ها، پنج میلیارد ریال است که با مشارکت بسیج سازندگی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره ) وخیرین تربت حیدریه تهیه و توزیع شد.

مشهد- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه میثم مشهد گفت: امروز در ششمین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی، هزار بسته با همکاری ناحیه چهار کمیته امداد امام خمینی(ره) مشهد طی مراسمی در منطقه طبرسی دوم و پنج تن مشهد توزیع شد. سرهنگ پاسدار محمد مدرسی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنج، روغن، قند، ماکارونی، حبوبات، رب گوجه فرنگی و شیرینی از جمله اقلام بسته‌های توزیع شده و ارزش هر بسته معیشتی دست کم ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

تربت‌حیدریه- ۱۸ نفر از فعالان فضای مجازی تربت حیدریه تجلیل شدند. فرمانده سپاه پاسداران ناحیه تربت‌حیدریه روز سه شنبه در مراسم تجلیل از این افراد گفت: امروز دشمن علاوه بر حوزه سخت افزاری ، قدرت اصلی خود را در فضای مجازی با محوریت القای ناامیدی و اختلال در مسیر انقلاب اسلامی متمرکز کرده است. سرهنگ احمد ناصری موحد افزود: در دهه پنجم انقلاب اسلامی عرصه جهاد و مبارزه به فضای مجازی رسیده و بهترین جهاد در این دهه از انقلاب، جهاد در عرصه جنگ نرم و فضای مجازی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha