سرمربی شهرداری ارومیه: بازیکنانم انفرادی بازی می‌کردند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: بازیکنانم در بازی با فولاد سیرجان به جای کار تیمی، بازی انفرادی را در پیش گرفتند.

به گزارش ایرنا، پیمان اکبری پس از شکست تیمش در بازی دوم فینال لیگ برتر مقابل فولاد سیرجان اظهار داشت: فولاد امروز از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد اما متاسفانه تیم ما قدر اتفاقات خوب را ندانست. بازیکنان من بازی انفرادی ارائه می‌کردند. به هیچ وجه بازی انفرادی را دوست ندارم و اگر تیمم تا همین جای لیگ هم بالا آمده به خاطر بازی تیمی است نه انفرادی.

وی افزود: امروز انسجام تیمی نداشتیم. پس از پیروزی در بازی نخست، بازیکنانم به گونه‌ای شادی کردند که انگار کار تمام شده است اما من که تجربه چند بار حضور در این سطح را دارم می‌دانستم که باید حساب‌شده‌تر و با تفکر بهتر کار کنیم.

اکبری خاطرنشان کرد: کار هنوز تمام نشده و در بازی بعد برای جبران شکست تلاش می‌کنیم. باید نقاط ضعف و اشتباهات تیم را در بازی سوم از بین ببریم.

دومین بازی فینال لیگ برتر والیبال ایران از ساعت ۱۶ امروز (یکشنبه) برگزار شد و تیم فولاد سیرجان با نتیجه سه بر صفر مقابل شهرداری ارومیه به پیروزی رسید. سه ست این بازی با امتیازات ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ به سود شاگردان محمدرضا تندروان رقم خورد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha