مرکز ارتباط با مشترکان آبفای کشور شروع به کار کرد

تهران - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: مرکز ارتباط با مشترکان این شرکت که از امروز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد فصل جدید در ارائه خدمات به مشترکان ایجاد خواهد کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «سید علی سیدزاده» روز یکشنبه در مراسم افتتاح رسمی مرکز ارتباط با مشترکان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: این مرکز امکان ارائه خدمات بهتر را فراهم می سازد و سرآغاز تحولی جدید در خدمت رسانی به مشترکان است.

وی ادامه داد: مرکز ارتباط با مشترکان آب و فاضلاب در همه استان های کشور فعالیت داشته و مردم می توانند در هرلحظه حوادث آبی را گزارش کرده و بلافاصله منتظر برطرف شدن مشکل باشند.

سیدزاده، هدف از اجرای طرح‌های سازوکاری را ارتقای فرایندها و چابک‌سازی در ارائه خدمات دانست و افزود: بوسیله سامانه «مدیریت ارتباط با مشتریان، متولیان خدمات‌رسانی به مشترکان، مطلع می‌شوند که درخواست مشترکان چیست و زمینهٔ اتفاق ها در کدام مناطق و در چه بازهٔ زمانی بیشتر است.

مدیرکل روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کشور  کارکردهای مختلف سامانهٔ ارتباط با مشتریان را شامل داشبورد حوادث آب، فاضلاب و خدمات مشترکان و بازخورد مشترکان برشمرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha