۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸
کد خبر: 84263179
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

سرمربی پورتو: صحبت‌های من و «طارمی» خصوصی است

۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۳۸
کد خبر: 84263179
سرمربی پورتو: صحبت‌های من و «طارمی» خصوصی است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پورتو، گفت: دوست ندارم صحبت‌هایم با «مهدی طارمی» فاش شود چرا که این مسایل خصوصی است.

به گزارش ایرنا و به نقل رسانه پرتغالی آبولا، «مهدی طارمی» ملی‌پوش فوتبال کشورمان در دیدار برگشت با یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانست در ابتدا یک پنالتی برای تیمش بگیرد. او در ادامه در کمتر از ۲ دقیقه ۲ کارت زرد دریافت کرد و از بازی اخراج شد. همین موضوع باعث شد تا شرایط برای تیم پورتو سخت شود.  

این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر دو یوونتوس به اتمام رسید اما پورتو به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف توانست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. طارمی پس از سوت پایان بازی به داخل زمین آمد و با چشمانی اشکبار سرمربی و هم‌تیمی‌های خود را در آغوش گرفت.

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو با بیان اینکه با طارمی در این مورد به صورت خصوصی صحبت کرده، اظهار داشت: می‌خواهید بدانید به او چه گفتم؟ این موضوعات خصوصی است و من مایل نیستم که محتوای صحبت‌هایمان را افشا کنم.  

وی ادامه داد: طارمی فکر می‌کند که خوب بازی نکرده چرا که بازی او با اخراجش همراه شده است و به همین دلیل می‌خواهد در بازی روز یکشنبه برابر پاکوش ده فریرا جبران کرده و گلزنی کند.   

طارمی در این فصل توانسته در ۳۵ بازی ۱۵ گل برای تیم پورتو به ثمر برساند و چندین بار هم به عنوان بهترین مهاجم لیگ پرتغال انتخاب شود.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha