حضور در انتخابات عمل به یک تکلیف دینی و شرعی است

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار قصرشیرین گفت: حضور در انتخابات و مشارکت در این رویداد بزرگ سیاسی برای تعیین سرنوشت عمل به یک تکلیف دینی و شرعی است.

«مرادعلی تاتار» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای حضور در انتخابات سال ۱۴۰۰ آمادگی کامل داریم و مقدمه های آن فراهم شده است.

 وی اظهار داشت: افرادی که برای حضور در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می خواهند ورود کنند می توانند با سه روش از طریق اپلیکیشن تلفن همراه، دفاتر پیشخوان و مراجعه حضوری به کاربران ثبت نام کنند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: چهارکاربر کار ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر را در محل فرمانداری به عنوان ستاد انتخابات شهرستان قصرشیرین بر عهده دارند.

تاتار ادامه داد: تا روز گذشته پنج نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت نام کرده اند و از همه متخصصان و متنفذان و معتمدان در خواست می کنیم که برای حضور در عرصه شوراهای اسلامی به عنوان داوطلب و کاندیدا حضور داشته باشند و چنان چه خودشان قصد شرکت در این عرصه را ندارند از مردم دعوت کنند تا شاهد مشارکت گسترده مردم در این انتخابات باشیم.

او گفت: مشارکت بالا و حضور گسترده مردم در انتخابات هجمه های دشمن و معاندان نظام را که می خواهند مردم را دلسرد کنند، خنثی می کند.

 وی افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز با رهنمودهای رهبری توطئه های دشمن را همیشه خنثی کرده اند و این بار نیز در انتخابات حضوری گسترده خواهند داشت.

وی اظهار داشت: تا کنون ۲ نشست با معتمدان روستایی، عشایری و شهری در خصوص دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات برگزار شده و تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات سال ۱۴۰۰ باشیم.

سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha