راهداری فارس: تردد در جاده‌های استان، عادی است

شیراز- ایرنا- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: باوجود وزش باد شدید و بارش باران همراه با گل و لای در نقاط مختلف فارس، تردد در تمام محورهای مواصلاتی این استان به شکل عادی جریان دارد.

علیرضا سیاهپور، شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری در شهرستان‌های مختلف استان و همچنین رصد ویژه ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان شیراز، هم‌اینک شاهد تردد روان این این محورها هستیم.
او اظهار داشت: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان، شرایط ناپایدار جوی موجود تا اواسط روز شنبه ادامه خواهد داشت و لذا به شهروندان توصیه می‌شود حتی‌المقدور از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.
سیاهپور افزود: شهروندان در صورت انجام سفر از سالم بودن خودرو خود اطمینان حاصل کرده، با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی حرکت کنند.
وی تصریح کرد: رانندگان در صورت مواجه با گرد و غبار شدید از ادامه رانندگی خودداری کرده و تا عادی شدن شرایط در حاشیه امن جاده توقف کنند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس افزود: به تمام راهدارخانه‌های استان آماده باش کامل داده شده و عملیات گشت‌های راهداری در راه‌های حوزه‌های استحفاظی شهرستان‌های تابعه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha