تعداد داوطلبان شوراهای شهرستان خرم‌آباد به ۵۲ نفر رسید

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار خرم آباد گفت: ۱۲ نفر در سومین روز از مهلت قانونی ثبت‌نام شوراهای اسلامی شهر داوطلب شدند و مجموع این افراد به ۵۲ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، جعفر طولابی روز جمعه با اعلام این مطلب افزود: امروز در سومین روز ثبت نام شورای اسلامی شهرستان خرم آباد ۱۲ نفر ثبت نام کردند که یک نفر زن و ۱۱ نفر مرد بودند.

وی اظهار داشت: در مجموع سه روز گذشته در حوزه شهرستان خرم‌آباد ۵۲ نفر داوطلب ورود به شورای اسلامی شهر شدند که ۴۸ نفر از این تعداد مرد هستند و تاکنون در خرم‌آباد ۴۵ نفر، زاغه چهار نفر و سیپیدشت سه نفر نام‌نویسی کردند.

وی تصریح کرد: داوطلبانی که به صورت غیرحضوری ثبت نام می کنند پس از دریافت پیام کوتاه از سوی فرمانداری، نیازی به مراجعه حضوری ندارند و این پیام نشانه ثبت نام نهایی آنان است.

طولابی اظهار داشت: مهلت هفت روزه ثبت نام قابل تمدید نیست بنابراین داوطلبان در این فرصت باقی مانده نام نویسی خود را به صورت کامل انجام دهند چراکه اگر پرونده ای ناقص باشد، قابل رسیدگی نخواهد بود.

ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند به مدت هفت روز ادامه دارد و نام نویسی داوطلبان شورای اسلامی روستا به مدت یک هفته از ۱۶ تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

شورای اسلامی شهر خرم آباد ۹ عضو اصلی دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha