فروشگاه زنجیره‌ای شاهد با حضور نماینده ولی‌فقیه در بنیادشهید افتتاح شد

تهران ‌- ایرنا - نخستین شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شاهد روز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از معاونان و مدیران بنیاد شهید و خانواده شهدا و ایثارگران افتتاح شد.  

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا از شعبه گلچین فروشگاه زنجیره‌ای شاهد در تهران، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در مراسم افتتاح این فروشگاه گفت:‌ امیدوارم در آستانه مبعث پیامبر اکرم(ص)، راه اندازی این فروشگاه با هدف خدمت به جامعه ایثارگران و مردم منطقه مورد عنایت خداوند و حضرت صاحب الزمان(ع)  قرار گیرد.

شکری همچنین در گفت وگو با خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا تصریح کرد: این فروشگاه برای مردم خوب کشور توسط خادمان آنها راه اندازی می شود و انشالله خیر و برکت این کار به همه اهالی محله مردم و جامعه ایثارگری برسد.

وی خاطر نشان کرد: در این فروشگاه تعدادی از جوانان و تعدادی هم از خانواده شاهد و ایثارگر اشتغال پیدا کردند که این خود نوید روشنی برای اشتغال جوانان است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: مردم این محلات هم نیاز به چنین اماکنی برای تهیه نیازهای خود دارند که با راه اندازی این شعبه بطور قطع خدماتی دریافت می کنند.  

شکری خاطر نشان کرد: در این شعبه تولیدات کارخانجات داخلی به معرض دید و فروش خریداران قرار گرفته که این نوع کارها در جهت تولید ملی و افزایش بهره وری برای کارخانجات داخلی بسیار لازم است.

وی درباره اشتغال و سود آوری این اماکن برای ایثارگران گفت: سودآوری این شرکت ها به نفع ایثارگران و فرزندان شهداست که سرمایه گذار اصلی هستند.

مدیرعامل موسسه اندوخته شاهد نیز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه سهامداران اصلی این موسسه ۱۶۰ هزار نفر از فرزندان و همسران شهدا هستند افزود: یکی از هلدینگ‌های این موسسه، شرکت شاهد است و از زمان تغییرات مدیریتی در موسسه اندوخته شاهد و شرکت شاهد فعالیت‌ها به سمت تولید و جلوگیری از خام‌فروشی تغییر کرد.

مسعود اسفندیار افزود: هدف‌گذاری انجام شده در خصوص فروشگاه‌های زنجیره‌ای شاهد خدمت‌رسانی به جامعه معزز ایثارگری و عموم مردم است و به دلیل عرضه مستقیم کالاها از تولیدکننده‌ها، اجناس با قیمت‌های مناسبی عرضه می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شاهد نیز در رابطه با افتتاح این فروشگاه گفت: یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای خدمات‌رسانی مناسب به ایثارگران از طریق این فروشگاه‌ها، ارائه کارت‌های اعتباری به این عزیزان برای خرید از فروشگاه‌های شاهد است.

ارسلان فتحی‌پور افزود: افتتاح این فروشگاه‌ به عنوان پایلوت انجام می‌شود و برنامه داریم که در سال آینده در تمام استان‌های کشور نیز شعبات این فروشگاه‌ها افتتاح شوند.

فتحی‌پور اولویت اشتغال و به‌کارگیری نیروها در مجموعه‌ فروشگاه‌های شاهد را با ایثارگران دانست و گفت: نیروهای این مجموعه با معرفی از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران جذب کار می‌شوند.

گفتنی است این مراسم با حضور محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و محبوب شهبازی مشاور عالی و دستیار ویژه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

اولین فروشگاه زنجیره‌ای شاهد در اتوبان امام علی(ع) منطقه ازگل تهران راه اندازی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha