۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 84259308
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 تصفیه خانه شیرابه کارخانه کمپوست انزلی ۷۰ درصد پیشرفت دارد

رشت - ایرنا - شهردار انزلی گفت : تصفیه خانه شیرابه زباله کارخانه کمپوست خمیران حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای خرید ماشین آلات این تصفیه خانه ۷۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

سید بدرالدین بدری روز چهارشنبه در نشست خبری در محل شهرداری تصریح کرد: برای اتمام پروژه تصفیه خانه کارخانه کمپوست انزلی یک میلیارد و ۴۰۰ تومان نیاز است.
وی در خصوص طرح جمع آوری سگهای بلاصاحب نیز گفت :حدود ۱۰۰ میلیون تومان برای پناهگاه نگهداری سگهای بلاصاحب در نظر گرفته شده اما این پایگاه از امکانات مناسبی همچون درمانگاه بی بهره بوده و زمین آن کوچک است.
وی با بیان اینکه این پناهگاه ظرفیت نگهداری حدود ۱۰۰ سگ را دارد، تصریح کرد: در حال حاضر در این پناهگاه هزار قلاده سگ نگهداری می شود که دو دامپزشک عقیم سازی و پلاک گذاری این سگها را انجام می دهند و تامین غذا این سگها کار دشواری است و باید پس از مدتی رها سازی شوند.
بدری در رابطه با طرح جمع آوری دکه های بلوار تاریخی قدس انزلی گفت: این طرح به اقدام قضایی نیاز دارد که در اختیارات دادگستری است و تا دستور قضایی صادر نشود نمی توان در این زمینه اقدام عملی انجام داد.
وی وضعیت موجود را در شان مردم انزلی ندانست و افزود: طرح جمع آوردی دکه های بلوار بعد از تعطیلات اجرا می شود.
وی با اشاره خرید ۳۰۰ تن قیر به نرخ هر تن هفت میلیون تومان تاکید کرد: با این مقدار قیر برخی خیابانهای اصلی هشر آسفالت می شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد : سه نقطه از شهر برای فرود هواپیماهای سبک و هلیکوپتر اختصاص یافته که این محوطه ها شامل قسمتی از پارک ۱۷ هکتاری، طرح سالمسازی دریای پاسداران و جنب موج شکن انزلی است که برای فرود اضطراری در نظر گرفته شده است . 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha