۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 3124
کد خبر: 84257843
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمن شناسی یکی از اهداف برپایی نماز جمعه است

یزد-ایرنا- مسئول بازرسی و حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: یکی از اهداف برپایی نماز جمعه، دشمن شناسی است و اینکه بدانیم استراتژی دشمن در قبال ملت ایران چیست.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسنعلی قلعه روز سه‌شنبه در آیین معارفه امام جمعه جدید تفت یزد افزود: استراتژی آمریکا در منطقه مبارزه با جبهه مقاومت به عنوان تروریست، صلح اعراب با اسرائیل و ایجاد شکاف بین مردم با ترویج شیعه انگلیسی و اهل تسنن آمریکایی است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین استراتژی های دشمن مقابله با جمهوری اسلامی ایران با ایجاد جنگ روانی، تحریم و فشار حداکثری است.

امام جمعه جدید تفت هم در این مراسم گفت: برای من خیلی ارزشمند است که با تجربه ۳۰ ساله در منصب امامت جمعه در خدمت مردم با وفا، باصفا، متدین و ولایت مدار تفت باشم.

حجت الاسلام علی محمد گلوردی افزود: وظیفه ما در زمان تهاجم دشمن، عمل به گام دوم انقلاب اسلامی جهت تمدن سازی اسلامی است تا آن تمدن به دست امام زمان (عج) برسد.

وی تصریح کرد: باید همه دست در دست هم دهیم تا ریشه همه مسائل را که فرهنگی است حل کنیم.

امام جمعه سابق تفت هم گفت: خدا را شکر می کنم که فردی شایسته، با تجربه های متعدد، با تقوا و عالم برای امامت جمعه شهر تفت انتخاب شد.

حجت الاسلام سید محمد سرمه چشم افزود: حقیر حاضر به هر گونه همکاری با امام جمعه جدید هستم و از مردم می خواهم امام جمعه جدید را همراهی کنند.

در ابتدای این نشست علیرضا نوکار، فرماندار تفت گفت: پیگیری های زیادی در زمینه ماموریت حجت الاسلام سرمه چشم از قوه قضاییه به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه انجام شد که با توجه به منع قانونی ممکن نشد و پیگیری های نماینده تفت و میبد هم در این زمینه نتیجه نداد.

حجت الاسلام علی محمد گلوردی امام جمعه جدید تفت که اصالتی یزدی دارد سابقه ۱۳ سال امامت جمعه شهرستان انار استان کرمان، ۵ سال امامت جمعه شهرستان تفرش استان مرکزی و ۱۳ سال امام جمعه شهر چهاردانگه استان تهران را بر عهده داشته است.

شهرستان تفت ۷ پایگاه نمازجمعه در شهر تفت، شهر نیر و مناطق روستایی دارد و مرکز آن در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha