۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۴۷
کد خبر: 84257833
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همدلی؛ زمینه صعود فوتسال کرمان را به لیگ برتر فراهم می‌کند

کرمان - ایرنا - سرپرست هیات فوتبال استان کرمان با بیان اینکه جامعه این ورزش برای صعود به لیگ برتر همدل شده‌اند گفت: باید استانی فوتبالی و فوتسالی داشته باشیم و تیم‌های کرمانی با همدلی در تمام سطوح کشوری و لیگ برتر فوتسال راه می‌یابند.

به گزارش ایرنا، محسن سلاجقه روز سه شنبه در نشست با باشگاه‌های استان کرمان با حضور رییس سازمان لیگ فوتسال کشور افزود: این استان با وجود ظرفیت‌ها و شرکت های بزرگ، چهار تیم در لیگ دسته ۲ و سه تیم در لیگ دسته یک فوتسال کشور دارد.

وی با بیان اینکه از روز جمعه ۱۲ مسابقه در استان کرمان برگزار شده است تصریح کرد: سه دربی از جمله شهرداری بم و سیرجان، مس رفسنجان و گل گهر برگزار شده و رقابت مس کرمان و گل‌گهر را در پیش داریم.

سرپرست هیات فوتبال استان کرمان با بیان اینکه کلاس های آموزشی در ۲ بخش ناظر و مسابقات دنبال می‌شود اظهار داشت: کرمان استانی فوتبالی و فوتسالی است و تیم‌های مختلفی در لیگ های کشوری دارد.

وی با اشاره به نشست با مدیران باشگاه ها و تعامل با آنان گفت: بر این اساس برای نشستی با مدیران فوتسال و بررسی وضعیت آن برنامه ریزی شد.

نداشتن نماینده‌ای از کرمان در لیگ برتر فوتسال پذیرفته نیست

دبیر هیات فوتبال استان کرمان گفت: در حوزه فوتبال با ایجاد تعامل با باشگاه ها به نتیجه رسیدیم که این برنامه در صورتی که به فوتسال تسری یابد و تعاملی ایجاد شود، موجب موفقیت می‌شود.

علیرضا دادگر افزود: تبادل بازیکن بین باشگاه‌های فوتسال فرصتی برای استان کرمان است که در سایه تعامل می توانیم از آن بهره‌مند شویم.

وی تصریح کرد: با ایجاد رقابت و تعامل باید تلاش کنیم که نداشتن همکاری را به صفر برسانیم زیرا برای استان کرمان با وجود تمامی ظرفیت‌ها، نداشتن نماینده لیگ برتری در فوتسال پذیرفته نیست.

دادگر ادامه داد: هیات فوتبال استان کرمان اعلام آمادگی می‌کند که با تعامل بین باشگاه ها در جهت رفع مشکلات همکاری کند و با هم‌افزایی واحدهای صنعتی این اتفاق محقق می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha