۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸
کد خبرنگار: 3056
کد خبر: 84256431
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

علی‌نژاد: ادارات کل ورزش نسبت به عملکرد هیات‌ها مسوول هستند

تهران- ایرنا- معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: ادارات کل استان ها نسبت به عملکرد هیات‌های ورزشی مسوول هستند.

به گزارش ایرنا، «مهدی علی‌نژاد» روز دوشنبه در وبینار سراسری مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور، اظهار داشت:🔸️با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا لیگ ۲۰ رشته در سال ۹۹ برگزار و اردوهای ملی بیشتر رشته ها از شهریور ماه انجام شد. 

وی افزود: ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک باید در ادارات کل شکل بگیرد و برای چگونگی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ و ۲۰۲۴ و مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شود. 

علی‌نژاد تصریح کرد: برگزاری المپیاد استعدادهای برتر فرصت مناسبی برای کشف استعدادها بود اما نکته مهم‌تر حفظ این استعدادهاست. ادارات کل باید هر سه ماه یک بار گزارشی از روند ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک و استعدادیابی خود را به معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ارائه دهند. 

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: انتخابات هیات‌های استانی باید به موقع برگزار شود و لازم است هر هیات کانون قهرمانی داشته باشد. ادارات کل نسبت به عملکرد هیات‌ها مسوول هستند. شورای آموزشی در ادارات کل باید شکل بگیرد و اثربخشی آن از طریق شاخصه‌ها انجام شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha