۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۲۲:۰۳
کد خبر: 84256077
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک موسسه مرتبط با اتباع خارجی در مشهد تعطیل شد

۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۲۲:۰۳
کد خبر: 84256077
یک موسسه مرتبط با اتباع خارجی در مشهد تعطیل شد

مشهد- ایرنا- اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی اعلام کرد: موسسه فاقد مجوز "باور سبز" که در ارتباط با اتباع خارجی مقیم مشهد فعالیت داشت با شکایات مردمی و صدور حکم قضایی تعطیل شد.

به گزارش روز یکشنبه اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی با توجه به چندین مورد شکایات واصله مردمی مبنی بر سوء استفاده از حسن نیت و اعتماد خیرین و کمک کنندگان به این موسسه و با پیگیری سازمانهای ذیربط، با حکم مقامات قضایی از هرگونه فعالیت این موسسه تا دریافت مجوز رسمی جلوگیری شده است.

در این گزارش آمده است: موسسات متقاضی فعالیت در زمینه اتباع خارجی باید قبل از هرگونه فعالیتی مجوزهای قانونی را از اداره کل اتباع وزارت کشور دریافت کنند و در این بین موسسه "باور سبز" اقدام به فعالیت، بدون اخذ مجوزهای لازم کرده است.

در ادامه این مطلب آمده است: با توجه به حضور تعداد زیادی از پناهندگان و اتباع خارجی در جامعه شهری برابر پیگیریهای انجام شده توسط اداره کل امور اتباع استان خراسان رضوی، تعداد ۶ سازمان مردم نهاد و سه تشکل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی افغانستانی با مجوز کمیته NGO ها سالیان متمادی مشغول خدمات دهی به اقشار مختلف اتباع خارجی هستند که در بین سایر استانها بی سابقه است.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha