۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۷:۳۱
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84255009
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۱۴میلیارد ریال صرف بهسازی مسکن مددجویان کمیته امداد سبزوار شد

سبزوار- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت و تعمیر ۸۹۵ واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش این نهاد در شهرستان سبزوار هزینه شده است.

محمد داورزنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته امداد در بخش تامین مسکن مددجویان ۱۲ مورد کمک به احداث و خرید مسکن، ۵۳ مورد کمک به بهسازی و مقاوم سازی و ۸۳۰ مورد کمک به تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی انجام داده است.

وی اضافه کرد: از طریق تفاهم‌نامه‌ با ادارات مختلف نیز ۸۰۰ نفر از مددجویان این نهاد امسال از معافیت و تخفیفاتی در بخش‌های اخذ پروانه ساخت و دریافت امتیازات برق، گاز و آب بهره مند شده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: همچنین عملیات ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی محرومان در مناطق روستایی این شهرستان با مشارکت این نهاد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده است.

داورزنی افزود: برای ساخت هر واحد مسکن محرومان روستایی علاوه بر تسهیلات قرض الحسنه ۴۰۰ میلیون ریالی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به متقاضیان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: سال گذشته نیز کمیته امداد امام خمینی (ره) ۷۰ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان منطقه محروم بخش روداب سبزوار و ۶۵ مسکن شهری و روستایی برای مددجویان این نهاد احداث کرده بود.

او ادامه داد: افزون بر هزار خانواده زیرپوشش کمیته امداد در سبزوار فاقد مسکن هستند یا منازل آنها به مقاوم‌سازی نیاز دارد.

۲۴ هزار نفر از جمعیت سبزوار در قالب ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانوار، زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

مرکز شهرستان ۲۸۰ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.                               

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha