مرکز نیکوکاری مداد رنگی درهرمزگان راه اندازی شد

بندرعباس- ایرنا- مرکز نیکوکاری تخصصی مداد رنگی برای حمایت از دانش آموزان نیازمند هرمزگان در زمینه آموزشی و فرهنگی در سازمان دانش‌آموزی استان افتتاح شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان روز یکشنبه در مراسم افتتاح این مرکز نیکوکاری گفت: امروز به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، مرکز نیکوکاری مداد رنگی به نمایندگی از ۱۲ مرکز نیکوکاری در سطح استان افتتاح شد.
علی الهیاری افزود: در مجموع آمار مراکز نیکوکاری در سطح استان هرمزگان به ۱۵۶ مرکز می‌رسد.
وی بیان داشت: مرکز نیکوکاری مداد رنگی به‌صورت تخصصی در زمینه خدمت‌رسانی آموزشی و فرهنگی به دانش آموزان نیازمند و اشاعه فرهنگ خیر و احسان در مدارس استان فعالیت خود را آغاز کرده است.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با قدردانی از همکاری سازمان دانش‌آموزی و آموزش و پرورش اظهارداشت: این مرکز دانش آموزان مستعد و نخبه استان را که به خاطر مشکلات فقر و تنگدستی ممکن است از تحصیلی باز بمانند، مورد حمایت قرار داده و زمینه‌ی شکوفایی استعداد دانش آموزان عزیز نیازمند در سطح استان را مهیا می‌کند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان نیز گفت: امیدواریم که بتوانیم با ایجاد مراکز وابسته به این مرکز نیکوکاری در سراسر استان و در ۲۲ منطقه آموزشی جامعه هدف (دانش آموزان نیازمند) را پوشش بدهیم.
 احمد مهرانی با تبریک هفته احسان و نیکوکاری، همکاری با کمیته امداد را اثرگذار و مثبت برای جامعه هدف دانست و افزود: رسالت آموزش وپرورش تربیت فرزندان در حد و اندازه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی بیان داشت: یکی از این برنامه‌ها ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان است که سبب حمایت‌های مادی و معنوی به دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند می‌شود.

بیش از ۲۴ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha