۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۸:۵۸
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 84254876
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۱۳۰ تن برنج در بروجرد آغاز ‌شد

۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۸:۵۸
کد خبر: 84254876
توزیع ۱۳۰ تن برنج در بروجرد آغاز ‌شد

بروجرد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: توزیع ۱۳۰ تن برنج تنظیم بازار در راستای متعادل کردن قیمت این کالا در شهرستان آغاز ‌شد.

حمید آزادبخت روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: این میزان برنج تایلندی به قیمت هرکیلوگرم ۱۲هزارو ۵۰۰ تومان از طریق فروشگاه‌های عامل توزیع می شود.
وی تاکید کرد: در بحث نوسانات تنظیم بازار و کمبود هرگونه کالای روز، اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان وارد عمل شد تا تنظیم بازار را به ویژه در روزهای پایانی سال برای رفاه حال همشهریان به عهده بگیرد.

وی افزود: اداره صنعت در روزهای بحرانی کمبود مرغ و روغن  با تنظیم و توزیع به موقع این کالا های ضروری مشکل کمبود را حل و هم اکنون با توزیع روزانه ۳۲تن مرغ و حدود ۵۰۰ تن روغن در ۲ماه جاری با برچیده شدن صف های روغن و مرغ آرامش را در بازار برقرار نمود.

ریبس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: برنج توزیع شده با کیفیت است و بازرسان ادارا صمت شهرستان بر نحوه توزیع ان نظارت دارند.

وی اضافه کرد: طرح نظارت بر بازار شب عید و مبارزه با هرگونه کم فروشی و گرانفروشی با حضور ۱۰ تیم مشترک از ۱۵ اسفندماه در بروجرد آغاز شده است.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha