۱۲۰ مسجد تربت‌حیدریه با کمیته امداد همکاری دارند

تربت‌حیدریه- ایرنا- امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: ۱۲۰ مسجد فعال این شهرستان در تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری دارند.

حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی روز شنبه در دیدار با مدیر و جمعی از امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت‌حیدریه افزود: مددرسانی به نیازمندان در جامعه اسلامی ارزش معنوی دارد و در سیره نبوی و ائمه اطهار (ع) نیز دارای جایگاه ویژه‌ای است.
وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) یادگار امام راحل و خانه امید نیازمندان است، مجموعه فعالیت‌های کمیته امداد این خطه در حوزه‌های مختلف قابل تجلیل بوده  و نقش خیران در کنار امدادگران در حل مشکلات نیازمندان دارای جایگاه ارزشمند و ویژه است.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت‌حیدریه هم گفت: بیش از ۹ هزار خانواده با جمعیت بالغ بر ۱۵ هزار نفر از خدمات این نهاد بهره می‌گیرند.
سیدسعید عبدالله‌زاده افزود: ترویج فرهنگ کار و تلاش میان خانواده امداد از برنامه‌های جدی این نهاد در رفع محرومیت با توانمندسازی نیازمندان است که در این شهرستان تاکنون پنج هزار و ۸۰۰ طرح اشتغالزایی با هشت هزار فرصت شغلی ایجاد شده ‌است.
وی ادامه داد: همراهی امام جمعه و مسوولان  شهرستان در رسیدگی به نیازمندان سبب تسهیل در رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند و قوت قلب برای امدادگران این نهاد است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت‌حیدریه گفت: همکاری مجموعه‌های فرهنگی به ویژه حوزه‌ علمیه و ائمه جماعات با کمیته امداد امام خمینی (ره) برای نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش و تولید در بین اقشار نیازمند و آسیب پذیر ضروری است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha