۱۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۳۹
کد خبر: 84253096
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مددی: پنجره استقلال را تا هفته آینده باز می‌کنیم

۱۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۳۹
کد خبر: 84253096
مددی: پنجره استقلال را تا هفته آینده باز می‌کنیم

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به سختی پنجره استقلال را باز کردیم اما دوباره به راحتی بسته شد. این بار موضوع بر سر پرونده نیکولای بودوروف است و در هفته‌ آینده بخشی از منابع را برای پرداخت تامین کنیم تا دوباره پنجره‌ها باز شود.

به گزارش ایرنا، احمد مددی امروز جمعه در گفت و گویی اظهار داشت: روی بد فوتبال به کادر فنی سابق و فکری نشان داده شد زیرا در فوتبال شیرینی و تلخی در کنار هم است. هیچ اولتیماتومی به فکری در کار نبود. بعد از دیدار برابر مس رفسنجان، فشار هواران و نتایج کسب شده و تنزل به رتبه سوم جدول سبب استعفای فکری شد. هر چند این عزیزان نیز خیلی زحمت کشیدند.

وی اضافه کرد: بعد از بررسی های فراوان ۲ گزینه برای سرمربیگری استقلال در نظر گرفتیم که سعید آذری اجازه جدایی جواد نکونام را نداد و بعد از آن با جواهری و قلعه نویی هم صحبت کردیم. هر چند خواسته پیشکسوتان این بود تا با ساکت الهامی نیز گفت و گویی صورت پذیرد. در کنار آن به رایزنی با فرهاد مجیدی پرداختیم. نتیجه مذاکرات را فردای آن روز به هیات مدیره ارائه دادم و در نهایت مقرر شد با مجیدی مذاکرات نهایی را داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد: ابتدای مذاکره با مجیدی خیلی سخت شد اما به تفاهم رسیدیم و  مدت قرارداد وی ۲ سال و نیمه است. فرهاد مجیدی تاکید داشت تا زمان مناسبی برای آماده کردن تیم داشته باشد زیرا در فروردین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و باید در آن رقابت‌ها با انگیزه ظاهر شوند. به همین دلیل مدت قرار داد ۲ و نیم سابه شد. همچنین بهزاد غلام‌پور و فراز کمالوند را به عنوان دستیاران مجیدی معرفی کردیم اما معرفی شده‌اند و  ۲ دستیار دیگر هم معرفی شده‌اند و فردا برای قرارداد به باشگاه می آیند.

وی تصریح کرد: مجیدی درخواست کرد تا برای جذب پیروز قربانی با سایپا رایزنی کنیم  و مدیر عامل هم جدایی وی را منوط به نظر کمیته فنی و ابراهیم صادقی دانست اما بعد از بحث فنی با فرهاد مجیدی وی تصمیم بر انصراف گرفت.

مددی یادآور شد: به سختی پنجره استقلال را باز کردیم اما دوباره به راحتی پنجره‌ بسته شد. این بار موضوع بر سر پرونده نیکولای بودوروف است. چند هفته‌ای است که تلاش می‌کنیم دوباره منابعی پیدا کنیم تا این مشکل را هم برطرف کنیم.   امیدواریم بتوانیم در هفته‌ آینده بخشی از منابع را برای پرداخت تامین کنیم و بتوانیم پنجره را باز کنیم. وقتی منابع با مخارج تناسب نداشته باشد، ‌این اتفاقات رخ می‌دهد. پرونده‌های دیگری هم داریم که نگران آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه تا این لحظه لیستی از سوی مجیدی داده نشده است، گفت:مجیدی عنوان کرد که این تیم بازیکنان خوبی دارد. مجیدی انگیزه لازم برای رساندن تیم به موفقیت‌های لازم را دارد. ما هم همه تلاش‌مان را می‌کنیم که استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha