خدمت‌رسانی بهتر به خانواده شهدا مستلزم شناخت نیازهای آنان است

تبریز-ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی گفت: شناخت نیازمندی‌های خانواده شهدا به عنوان جامعه هدف این مجموعه، موجب ارتقای سطح خدمات‌رسانی به آنان می‌شود.

عباس پورحسن روز پنجشنبه در نشست کارگروه توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی افزود: باید توجه داشت که مدیریت مبتنی بر خلق فرصت‌های جدید، شناخت آسیب‌های اجتماعی و نیازهای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارتقای کیفی و کمی خدمات‌رسانی را به دنبال دارد.

وی به‌ کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی امور را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: دستیابی به اهداف سازمانی بر اساس قوانین و ارزش‌های تعریف ‌شده و اصولی سازمان باید مبتنی بر همکاری و کارگروهی نیروی انسانی استوار شود.

پورحسن با بیان اینکه رایزنی و همفکری کارکنان بنیاد شهید آذربایجان شرقی در کارگروه توسعه مدیریت در راستای تحقق عالی سازمان نقش بسزایی دارد، اضافه کرد: نیروی انسانی با کسب آگاهی از دانش روز و تسلط به بخش‌نامه‌های سازمان، امکان ارائه خدمات مطلوب و تسریع در انجام امور را برای مراجعین فراهم می‌سازد که این امر همان تکریم جامعه هدف است.

وی با اشاره به اینکه نتایج ارزنده ارائه خدمات صادقانه و خالصانه در کنار همت و تلاش مضاعف در بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی بر هیچ‌کسی پوشیده نیست، گفت: مدیریت مبتنی بر خلق فرصت‌های جدید توأم با خلاقیت در اجرا و انجام عملکرد، شناخت آسیب‌های اجتماعی و نیازهای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید همواره مورد توجه جدی قرار بگیرد.

در این نشست گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام ‌شده کمیته‌های پنج‌گانه کارگروه توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و راهکارهای لازم در خصوص اجرایی شدن مصوبات گذشته ارائه شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha