۱۴ اسفند ۱۳۹۹، ۸:۵۶
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 84250778
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۲۰۰ مورد صنوف دارای تغییر کاربری غیر مجاز در البرز پلمب شدند

کرج- ایرنا- فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان البرز اعلام کرد: طی یک ماه گذشته بیش از ۲۰۰ مورد از بناها و صنوفی که به صورت غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان احداث شده بود پلمب شدند.

سرهنگ سید مجتبی موسوی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا  گفت: با حمایت های خوب قانونی در حوزه دادگستری و دادستانی استان البرز  پلمب بناها و صنوف غیر مجاز به ویژه مشاورین املاک دارای تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی  استان به طور مستمر اجرا می شود. 
وی افزود:  یکی از مصوبات قرارگاه صیانت از بیت المال در دادگستری استان البرز  شناسایی و پلمب تغییر کاربری های غیر مجاز تا زمان تعیین تکلیف  در کلیه شهرستانهای تابعه استان بوده است.
موسوی بیان داشت: این بناهای غیر مجاز شامل ویلا و صنوف و مشاور  املاک بوده که با همکاری نیروهای انتظامی پلمب شده است.
فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان اظهارداشت: همکاران در مدیریت جهاد شهرستان ها  شناسایی  بناهای غیر مجاز  و پلمب آنها را دنبال خواهند کرد. 
موسوی آمار پلمب های انجام شده  را  از  زمان  تصویب در قرارگاه بیش از ۴۰۰ مورد بیان داشت و اعلام کرد: یگان حفاظت پیگیر اجرای تبصره  ۲ از  ماده  ۱۰  قانون  مبنی بر اجرای قلع و قمع در خصوص صنوف مرتبط  و بستر ساز  جرایم تغییر کاربری  منجمله بنگاه های معاملات ملکی  می باشد .

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha