استاندار : نقاط حادثه خیر قزوین، مشخص و ساماندهی شود

قزوین- ایرنا- استاندار قزوین بر لزوم پیشگیری از حوادث رانندگی تاکید کرد و گفت: ساماندهی نقاط حادثه خیز استان باید در اولویت شورای ترافیک قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در شورای ترافیک ، افزود: این شورا یکی از جلسات مهم و تاثیرگذاری در  کاهش تصادفات و مشکلات ترافیکی است و باید به صورت مداوم و جدی پیگیری شود.
وی اظهار داشت:دستگاه ها اجرایی و سازمان ها خدمت رسان باید هم افزایی و همراهی خوبی با یکدیگر داشته باشند و برای خدمات رسانی و رفع مشکلات  شهروندان تلاش کنند.
جمالی پور با اشاره به روزهای پایانی سال و افتتاح بزرگراه غدیر تصریح کرد:  احتمال افزایش تردد در جاده‌های استان خواهد بود و با شناسایی و  حذف نقاط حادثه‌خیز و نصب علائم راهنمایی در مکان‌های مناسب، باید ایمنی جاده‌ها را افزایش داده تا شاهد کاهش آمار تلفات باشیم.
رییس پلیس راه استان قزوین نیز گفت: در طرح زمستانی پلیس راه اقدامات و برنامه‌ها به طور کامل انجام شده است.
سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش افزود: امسال میزان تصادفات‌ جاده‌ای منجر به خسارت در استان قزوین نسبت به سال قبل ۳۳ درصد کاهش داشته و تصادفات منجر به فوت و جرح هم ۲۱ درصد کمتر شده است.
وی اظهار داشت : پلیس راهور در شرایط اخیر، اقدامات خود را با دقت و حساسیت تمام انجام داده است.
سرهنگ ذاکری منش افزود: رفع نقاط حادثه خیز، نبود علائم راهنمایی و رانندگی در آزادراه غدیر و همچنین هماهنگی با شعبه‌های بیمه از جمله دغدغه‌های پلیس راهور استان قزوین است.
وی یادآورشد: امسال پیش‌بینی پلیس راه افزایش حداکثری مسافرت‌ها و سفرهای نوروزی خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استاندار قزوین از فرخ زاد معاون هماهنگی امور عمرانی در خصوص عملکرد موفق و چشمگیر استان قزوین در کسب رتبه نخست کشوری کاهش تلفات تصادفات درون شهری و برون شهری تقدیر کرد.
استاندار همچنین در این جلسه از مدیرکل دفتر فنی استانداری،شهردار قزوین،رئیس پلیس راهور و سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین نیز تقدیر کرد.
در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور که در بهمن ماه سال جاری به ریاست مهدی جمالی نژاد معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور برگزار شد، از استان قزوین در خصوص تجربه‌های موفق در بخش کاهش تلفات حوادث رانندگی درون شهری تقدیر بعمل آمد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha