گزارش عملکرد صندوق بازنشستگی براساس شاخص‌های بهره‌وری ارائه می‌شود

تهران - ایرنا- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: گزارش عملکرد صندوق بازنشستگی کشوری و مجموعه‌های تابعه بر اساس شاخص‌های بهره‌وری تا پایان سال، به مراجع ذیربط و از جمله سازمان ملی بهره‌وری ارائه خواهد شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی صندوق بازنشستگی، اکبر افتخاری روز دوشنبه با بیان اینکه برای استقرار نظام بهره‌وری در صندوق، مشاوری نیز در اداره‌کل برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی جذب شده است، افزود: در این زمینه، برای همکاری و تعامل با سازمان ملی بهره‌وری هم آمادگی داریم؛ چراکه معتقدیم بدون تعامل فکری و عملیاتی با این سازمان و دیگر مجموعه‌های مرتبط و تخصصی، این امر محقق نمی‌شود.

وی همچنین با اشاره به سیاست‌های مدیریتی صندوق بازنشستگی کشوری در یک سال گذشته، تصریح کرد: یکی از سیاست‌های ما این است که در زمینه‌هایی چون کیفیت و بهره‌وری، سقفی تعریف نکرده‌ایم و به هر سطحی از کیفیت و بهره‌وری که دست پیدا کنیم؛ سطح انتظار خود را ارتقاء می‌دهیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به امضای توافق‌نامه مرکز نوآوری صبا، تاسیس این مرکز را یکی از نمونه‌های بهره‌وری از ظرفیت‌های موجود عنوان کرد و گفت: این مرکز توانسته الگویی تازه را در حوزه نوآوری کشور معرفی کرده و تلاش دارد خدمات به بازنشستگان و سالمندان را با استفاده از خلاقیت و نوآوری جوانان ارایه دهد.

وی با بیان اینکه «ما هیچ فعالیتی را در صندوق انجام نمی‌دهیم، مگر آنکه گزارش عملکرد آن را ارائه دهیم»، افزود: مرکز نوآوری صبا درحالی شهریورماه امسال افتتاح شد که پیش از آن، زیرساخت‌های آن ایجاد و تعدادی از تیم‌های نوآور و استارتاپ‌ها هم در آن، مستقر شده و فعالیت خود را آغاز کرده بودند.

افتخاری افزود: امروز خوشبختانه شاهد اقبال به فعالیت‌های نوآورانه در زمینه ارائه خدمات اجتماعی هستیم که در این زمینه، صندوق بازنشستگی کشوری با ارائه سفارش و ایجاد بازار کار برای تیم‌های فعال در مرکز نوآوری صبا به ‌نوعی در کشور پیشگام بوده است؛ به‌ طوری‌که معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری هم بر ایجاد مراکزی با این الگو تاکید دارد که از ابتدا به بازار وصل باشند.

وی همچنین به بازخورد گسترده فعالیت مرکز ارتباط با ذینفعان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر، در پی اعلام هر فعالیت یا خدمت جدید صندوق از جمله بسته‌های طرح یاری، پیام‌ها و سوالات بازنشستگان در این مرکز دریافت و ضمن پاسخگویی از سوی کارشناسان مرتبط، برای بهبود فرآیندها مورد تحلیل و ارزیابی قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha