زیرساخت‌های گردشگری دلفارد جیرفت تکمیل می‌شود

کرمان - ایرنا - معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: زیرساخت‌های گردشگری منطقه دلفارد جیرفت با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار تکمیل می‌شود.

رضا بردبار روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعتبار طرح از محل اعتبارات ملی تکمیل می‌شود، افزود: در این فاز عملیات آب‌رسانی به منطقه گردشگری دلفارد انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: در فاز قبلی نیز زیرساخت های گردشگری، عملیات ساخت راه و ورودی به منطقه دلفارد با اعتباری برابر با ۲ میلیارد ریال انجام شده است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان تاکید کرد: ‌آماده‌سازی زیرساخت‌های گردشگری در مناطق مختلف استان کرمان به طور مستمر در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه منطقه نمونه گردشگری دلفارد در یکی از مسیرهای شاخص گردشگری استان کرمان قرار دارد، معرفی و اطلاع رسانی دقیق جاذبه‌های گردشگری این منطقه امری مهم و ضروری است.

بردبار افزود: در منطقه ییلاقی دلفارد می‌توان جاذبه‌های دیدنی با چشم‌انداهایی زیبا و بکر را به دلیل حضور رودخانه‌ها، آبشارها، باغ‌ها و نیز کوه‌ها و ارتفاعات زیبا و چشم‌نواز آن مشاهده کرد و این منطقه به‌دلیل همین طبیعت مطبوع، یکی از پرترددترین روستاهای شهرستان جیرفت محسوب می‌شود.

دلفارد در ۲۵ کیلومتری شمال شهر جیرفت واقع شده که با چندین آبشار زیبا و منحصر به فرد و وجود جنگل‌های متراکم از روستاهای هدف گردشگری ایران محسوب می‌شود و در فصل تابستان هزاران گردشگر را مجذوب خود می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha